سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه تصفیه آب باکیفیت عالی در مهاباد: در حالت کلی تصفیه آب به سیستم‌ها و یا فرآیندهایی اطلاق می‌گردد که برای جداسازی ذرات و یا آلودگی‌ها از آب به کار گرفته می‌شوند. حتی سیستم‌هایی که به طور کامل آب را تصفیه نمی‌کنند نیز ممکن است مصداق این واژه باشند. در واقع به هر فرآیندی که هر مقدار ذرات معلق، گردوغبار، باکتری و یا کلر موجود در آب را حذف نماید نیز تصفیه کننده آب گفته می‌شود. به عبارتی هر سیستمی که شامل فیلتری از هر نوعی باشد، یک دستگاه تصفیه آب است. واژه تصفیه آب می‌تواند سیستم‌های کوچک مانند تصفیه آب خانگی تا ابعاد بزرگتر مانند دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه خانه‌های آب شهری را در بر گیرد. 

 

قیمت دستگاه تصفیه آب باکیفیت عالی در مهاباد

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

اجزای تشکیل دهنده یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند شامل فیلتر کربن اکتیو، لامپ فرابنفش (UV)، اسمز معکوس، واحد تقطیر یا هر فرآیند جداسازی دیگری باشد. گوناگونی فیلترهای تصفیه آب بسیار زیاد است و در هنگام خرید آن‌ها باید به کیفیت آب خود توجه داشته باشید. برای مثال اگر منبع آب قابل آشامیدن نباشد، بایستی از فیلترهایی استفاده شود تا باکتری‌های مضر، مواد معدنی و آلودگی‌های آب را از بین ببرند. برای انتخاب سیستم درست بهتر است از متخصصان تصفیه آب کمک بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

در گام اول نیاز است با استفاده از آزمایش مواد موجود در آب شما تشخیص داده شود که این امکان را می‌دهد که مراحل تصفیه آب برای رسیدن به آب مناسب شرب طراحی شوند. در گام بعدی هزینه‌های عملیاتی ساخت و نصب این سیستم، با توجه به میزان مصرف شما، مشخص می‌شود. در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته، استفاده از سیستم‌های تصفیه آبنسبت به یک دهه پیش، بسیار مقرون به صرفه شده است.

نگهداری از دستگاه تصفیه آب

اما خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی به تنهایی کافی نیست و جهت حداکثر کردن کارایی این دستگاه‌ها باید به شرایط نگهداری آن‌ها نیز توجه شود. برای این منظور بایستی در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده اقدام به تعویض فیلترهای دستگاه نمود. بهتر است این کار توسط متخصصین این حوزه صورت گیرد. در صورتی که آب ورودی شما از سختی بالایی برخوردار باشد، زمان تعویض در بازه‌های کمتر از حد معمول توسط متخصصین تصفیه آب اعلام می‌شود.






تاریخ : سه شنبه 99/4/10 | 1:43 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه