سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت در مشهد :یکی از بهترین فیلترهای آب موجود امروز، سیستم تصفیه آب آشامیدنی اسمز معکوس Aqua Classic 08 است، همانگونه که از نام آن مشخص است این سیستم دارای 8 عدد فیلتر است که می تواند آب آلوده را به طور کامل پاک کنند. این دستگاه تصفیه آب خانگی که یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار است، توانایی حذف 99% از آلاینده های آب را داشته و این ویژگی، آن را به یک انتخاب برتر در بین مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

آّب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت در مشهد

با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب خانگی

سیستم فیلتر آب 8 مرحله ای aqua classic 08 می تواند به آسانی زیر سینک آشپزخانه شما نصب شود، در این سیستم از تکنولوژی اسمز معکوس و کربن فعال گیاهی به کار برده شده تا همه ی آلودگی های آب از جمله آرسنیک، کلر، سرب، کلرید، فلزات سنگین، باکتری ها را از بین ببرد و آب را به طور کامل ضدعفونی نماید.

شما با بکتارگیری از این دستگاه تصفیه آب، احساس خواهید کرد آبی کاملا تمیز و سالم را می نوشید!

این سیستم تصفیه آب، نوعی از نسل جدید و پیشرفته “دستگاه تصفیه آب خانگی” است که رسوبات، جیوه، سموم، آفات را از بین می برد و شما را در برابر بیماری های ناشی از آب آلوده محافظت می نماید. داوران معتقدند که نصب آسان این محصول و به کار گیری از آن، طعم آب را به طور کامل تازه ، تمیز و صاف می کند و هیچگونه تغییری در مزه ی اصلی آب ایجاد نمی کند.

آیا شما مجبور هستید هر روز به فروشگاه بروید و با زحمت بسیار بطری های آب معدنی یا بهتر بگوییم آب آشامیدنی را با خود به منزل یا محل کارتان حمل کنید؟ آیا از این کار خسته شده اید؟ ما راه حل بهتری برای شما داریم!

تصفیه آّب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

این سیستم آب تصفیه کن خانگی که غالبا زیر سینک ظرفشویی نصب می شود، دارای یک عدد شیر برداشت آب جداگانه است که روی سینک به وسیله سرویسکار نصب می گردد. شما با باز کردن آن می توانید هر زمان که به آب تصفیه شده نیاز دارید از آن به کار ببرید . سیستم تصفیه آب خانگی می تواند تمام آلودگی ها، جیوه، کروم، کادمیوم، علف کش ها، سموم دفع آفات، رسوبات، جلبک ها، طعم بد، بو یا موارد دیگری که نشان از آلوده بودن آب است را از بین ببرد.

این دستگاه ها برای روشن شدن نیاز به برق دارند، اما برقی که به کار میبرند برق 24 ولت است و مصرف کارکرد آن حتی در 24 ساعت و تمام شبانه روز خیلی کم است. قطعات برقی این دستگاه وکیوم و ضدآب هستند و در تماس با آب خراب نمی‌شوند.

حفظ منابع آب در گذشته ای نه چندان دور بخاطر عدم پیشرفت صنایع و کم بودن نسبی جمعیت کره زمین از اهمیت نسبتا کمی برخوردار بود ولی در سالیان جدید به این مایع حیات که جایگزینی هم ندارد توجه بیشتری شده است .منابع آب های زیر زمینی بدلیل برداشت های بی رویه مخصوصا در صنعت کشاورزی در کشورهای توسعه نیافته رو به اتمام است و باید چاره ای برای آن اندیشید .

نبود مدیریت صحیح منابع آبی یکی از با اهمیت ترین دلایل خشکسالی های پی در پی در بعضی نقاط  بوده که از آن جمله می توان مهاجرت روستاییان به شهرها بعلت از دست دادن زمین های کشاورزی و نابودی مزارع و تلف شدن دام ها را نام برد . این مهاجرت ناخواسته و هجوم نیروی کار غیرمتخصص به شهرها، افزایش زندگی حاشیه نشینی را در پی داشته و باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای کلان شهرها شده است.

مدل های گوناگون دستگاه تصفیه آب

بطور کلی 2 مدل تصفیه آب در بازار وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

  • سیستم تصفیه آب فیلتراسیون
  • سیستم تصفیه آب اسمز معکوس

مدل اول : به آن سیستم تصفیه آب فیلتراسیون گفته می شود و مدل دوم : به آن سیستم تصفیه آب اسمز معکوس می گویند. در مدل اول یا همان فیلتراسیون ، آب از ابتدای یکی از فیلترها وارد شده و از انتهای دیگر خارج می شود ، بیشتر فیلترهای آب که به روش فیلتراسیون کار می کنند توانایی از بین بردن آلاینده های آب مانند نیترات، سموم ، قارچ، نیتریت، انگل ، باکتری و … را ندارند زیرا فقط مدل دوم یا همان اسمز معکوس است که این توانایی را دارد .

دستگاه تصفیه آب خانگی ro که مخفف Reverse Osmosis  است دارای یک فیلتر بنام ممبران است که وظیفه آن حذف آلودگی های محلول در آب است ولی سیستم اول که فیلتراسیون است این قابلیت را ندارد . پس بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که از سیستم اسمز معکوس در آن استفاده شده باشد .






تاریخ : دوشنبه 98/11/28 | 1:22 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه