سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

انواع آب شیرین کن خانگی خرید در خرم آباد: ما در این نوشته قصد داریم در مورد انواع آب شیرین کن خانگی یا همان تصفیه آب خانگی صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 و با شماره تلفن همراه 09126871770 تماس حاصل نمایید  .

آب شیرین کن


انواع آب شیرین کن خانگی خرید در خرم آباد

انواع آب شیرین کن شامل موارد ذیل است :

  1.  انواع آب شیرین کن خانگی
  2.  انواع آب شیرین کن صنعتی
  3. انواع آب شیرین کن نیمه صنعتی
  4. انواع آب شیرین کن دریایی

سیستم آب شیرین کن یا اسمز معکوس با تصفیه شنی متفاوت است چونکه مکانیسم جریان سیال در اثر پدیده اسمز در غشاء ایجاد می گردد. مکانیسم از بین بردن املاح غالبا در فیلتراسیون غشایی به این صورت می باشد که ، فشار در منافذ با قطر 0.01 میکرومتر یا کوچک تر هستند .

بنابراین این فرایند از لحاظ تئوری بدون در نظر گرفتن پارامترهایی مانند فشار و غلظت محلول می تواند به راندمان کامل برسد. در عوض اسمز معکوس شامل انتشار حلال در سراسر غشایی است که غالبا از نانو فیلتراسیون با منافذ 0.001 میکرومتر به کار میبرد.

مکانیسم از بین بردن غالب از اختلافات حلالیت است و روند آن به فشار ، غلظت املاح و سایر شرایط بستگی دارد. بر این اساس غالبا کلیه سیستم های آب شیرین کن یا اسمز معکوس در چهار نوع صنعتی (Brackish water) ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 تا 1200 گالن (semi industrial)، دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه آبشیرین کن دریایی (see water)  تقسیم بندی می شود.

آب شیرین کن

انواع آب شیرین کن خانگی

دستگاه آب شیرین کن خانگی فرایندی است که سبب به وجود آمدن آب فوق العاده خالص می گردد که در کل خانه به کار برده می شود. هیچ سیستمی مثل سیستم تصفیه آب خانگی کامل وجود ندارد که سطح بالاتری از خلوص آب را تأمین کند. یک سیستم آب شیرین کن خانگی مجموعه ای از فیلترها و پمپ ها است ، ولی در قلب سیستم غشای اسمز معکوس قرار دارد.

این غشاء دارای منافذ خیلی کوچکی است که فقط اجازه عبور آب خالص را می دهد. آب بر روی غشاء فشار می یابد تا آب خالص را از بین ببرد در صورتی که آلودگی ها برای تخلیه دور می شوند. انواع آب شیرین کن های خانگی از 4 مرحله تا 7 مرحله ایی می تواند متغیر باشد.

 






تاریخ : یکشنبه 99/4/22 | 1:39 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه