سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فروش سیلیس دستگاه آب شیرین کن صنعتی در گرگان: علت محبوبیت بالای این ماده در صنایع گوناگون، فراوانی و سهولت دسترسی به آن در بیشتر نقاط می باشد، که همین امر سبب قیمت بسیار مناسب این محصول می شود. تنها عیب سیلیس که عموما برای صنایع فلزی و ریخته گری صادق است، نقطه ی ذوب خیلی بالای این محصول می باشد  .

سیلیس


فروش سیلیس دستگاه آب شیرین کن صنعتی در گرگان

شن سیلیس ایرانی پمپ تصفیه: شن ساخت ایران از مواد درجه یک که قیمت خیلی به صرفه ای دارد از این شن تصفیه در انواع استخر پیش ساخته با فیلتر شنی و سایر استخر ها به کار برده می شود، این شن خیلی مرغوب و مقرون به صرفه میباشد.

سیلیس تصفیه آب با دانه بندی 3-5 میلی متر

سیلیس تصفیه آب شرکت آریا عمران با دانه بندی 3-5 میلی متر، از پر مصرف ترین مواد در فیلترهای شنی برای کاربردهای گوناگون تصفیه آب است. در فیلترهای شنی از سیلیس با دانه بندی های گوناگون جهت از بین بردن ذرات معلق موجود در آب به کار برده می شود. البته فیلتراسیون به وسیله فیلترهای شنی تنها یک فرایند فیزیکی می باشد، که سبب از بین بردن کدورت ناشی از وجود مواد معلق می شود. سیلیس دارای فرمول شیمیایی Sio2 می باشد و دارای درجه بندی و دانه بندی های گوناگونی است.

پس از مدتی بکارگیری از فیلتر شنی، سیلیس داخل آن، با جذب ذرات معلق آب اشباع شده و نیاز به شست و شو پیدا می کند. برای شستشوی فیلتر شنی از عملیات بک واش به کار می برند. در حالتی که در فیلتر شنی از دو یا چند بستر مانند سیلیس و آنتراسیت به کار برده شود، به آن فیلتر Multi Media گفته می شود.

دانه بندی 3-5 میلی متر سیلیس شرکت آریا عمران ، سایز متوسط دانه بندی سیلیس می باشد، که در لایه های میانی مخزن فیلتر شنی قرار می گیرد.

سیلیس

مزایای سیلیس تصفیه آب 3-5 میلی متر شرکت آریا عمران

شرکت آریا عمران یکی از تامین کنندگان معتبر در زمینه تولید سیلیس و دیگر مواد لازم برای تصفیه آب در سراسر کشور ایران می باشد.

مزیت های  بکارگیری از این سیلیس در تصفیه آب، شامل موارد ذیل است:

1- صرفه جویی در آب و مواد شیمیایی ضد عفونی کننده مثل کلر

2- تولید شده با فناوری ضد فشردگی MC2 که از فشردگی سیلیس ممانعت می کند.

3- بهبود کیفیت آب

4- آسان تر کردن فرایند فیلتراسیون

5- کاهش اثرات زیست محیطی

6- کاهش مقدار مصرف آب به مقدار 35%

7- کاهش مصرف برق به اندازه 55%

8- کاهش نیاز به مصرف مواد شیمیایی تا 40%

9- درصد خلوص بالا

 






تاریخ : یکشنبه 99/4/22 | 2:30 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه