سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل نیاز به آب تصفیه شده پاکیزه و کاربرد آن : بدن ما هر روز به داشتن آب تازه و آب پاک برای نوشیدن نیازمند است. خیلی آن را از طریق نوشیدن آب شیر لوله کشی تامین می کنند ولی در صورت وجود آلودگی در آن، بدن ما بیمار می شود. به کارگیری از دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند این اطمینان را به ما بدهد که آب نوشیدنی ما کاملا تمیز و پاکیزه و گوارا است و هیچگونه آلودگی ندارد.

تصفیه آّب

دلایل نیاز به آب تصفیه شده پاکیزه و کاربرد آن

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که خانواده شما آب آشامیدنی تمیز و خالص را مصرف می کند، سیستم تصفیه آب خانگی یک گزینه مقرون به صرفه با هر بودجه ای است . اصولا انواع مختلفی از آب شیرین کن خانگی در بازار را می توانید پیدا کنید ولی چند ویژگی بااهمیت است که می تواند بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی موثر باشد :

کیفیت فیلترهای پیش تصفیه که حتما باید از نوع مرغوب باشد.

مدل شیر برداشت آب که روی سینک نصب می شود ( اهرمی، فلکه ای یا … )

دستگاه تصفیه آب شما حتما باید دارای فیلتر ممبران باشد.

تصفیه آّب

آب آلوده و کلر زنی

به کارگیری از آب آلوده می تواند پیامدهای منفی خیلی مهمی برای سلامتی ما داشته باشد . بیماری هایی مانند:

اسهال

وبا

بیماری کرم گینه

تیفوئید

تنها بعضی از بیماری های شایع در آب آلوده هستند که در مناطق دور افتاده ای که مردمان آن ناحیه دسترسی سالم به آب تصفیه شده ندارند به وفور یافت می شود. بیش از 3/4 میلیون نفر هر ساله به علت پاتوژن ها و باکتریهایی که در آب آشامیدنی یافت می شود جان خود را از دست می دهند.

ضرورت تصفیه آب

جستجو برای آب تمیز و تصفیه شده نیاز هر انسان امروزی است و به کارگیری از آب های سطحی یکی از روش های کسب آن است، ولی بدون داشتن یک سیستم تصفیه آب نمی توان آبهای آلوده را تمیز کرد زیرا وجود برخی آلودگی ها ، انگل و میکروب ها سبب به خطر افتادن سلامتی ما می شود . همانگونه که علم و فناوری همچنان به پیشرفت خودشان ادامه می دهند، سیستم های کارآمد تری نیز در صنعت تصفیه آب اختراع می شوند . طبق قوانین ایالات متحده آمریکا قوانین جدید به ثبت رسید ای وجود دارد تا مطمتن شود این روش های تصفیه آب بدرستی کار می کنند.






تاریخ : دوشنبه 98/11/28 | 1:44 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه