سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آب شیرین کن صنعتی باقیمت مناسب در ساری:  آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه آب صنعتی سیستمی است که با تکنولوژی اسمز معکوس (reverse osmosis) کیفیت آب را در حجم بیشتر از 2.5 مترمکعب در روز بهبود می بخشد تا برای استفاده کننده نهایی قابل قبول تر باشد. استفاده نهایی ممکن است نوشیدن (آشامیدن) ، تأمین آب صنعتی ، آبیاری و کشاورزی ، نگهداری از رودخانه ، تامین آب برای تفریحات و استخرهای آبی و یا بسیاری موارد دیگر از جمله بازگشت بی خطر آب تصفیه شده به محیط زیست باشد.

فیلتر

خرید آب شیرین کن صنعتی باقیمت مناسب در ساری

تصفیه آب آلودگی ها و اجزای نامطلوب را از بین می برد یا غلظت آنها را کاهش می دهد تا آب تصفیه شده برای استفاده ای خاص مناسب شود. در علم مهندسی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس سیستمی است که با استفاده از برخی تجهیزات قابلیت حذف پارامترهای تشکیل دهنده TDS و تولید آبی شیرین و قابل استفاده توسط انسان و سایر موجودات زنده را دارد. طراحی مشخصات سیستم تصفیه آب صنعتی (نمک زدایی) توسط کارشناسان متخصص با استفاده از نرم افزار ROSA یا WAVE تولید شده توسط کمپانی DOW، انجام میشود.

 آب شیرین کن صنعتی

آب شیرین کن صنعتی دستگاهی است بمنظور تصفیه و شیرین سازی آب در مقیاس بزرگ و صنعتی استفاده میشود. سیستم تصفیه آب اسمز معکوس آب شور و دارای املاح را از دریا ، چاه آب ، نهر های زیر زمینی و قنات ها می گیرد و با اعمال فشار اسمزی تمامی املاح از جمله کلسیم ، منیزیم ، ذرات معلق ، سدیم و … را با عبور آب از ممبران ها بعنوان غشاء نیمه تراوا می گیرد و آبی شیرین در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

این دستگاه با عناوینی همچون پکیج اسمز معکوس ، پکیج RO ، دستگاه تصفیه آب صنعتی و … در بخش های مختلف نام برده می شود. در ادامه به تجهیزات مورد استفاده در تولید و یا به عبارت بهتر ساخت دستگاه تصفیه اسمز معکوس می پردازیم .

آب

تجهیزات مورد استفاده در دستگاه RO

بوستر پمپ پکیج RO : پمپ های تقویت کننده برای افزایش فشار آب به سطح ایده آل طراحی شده اند.

فیلتر شنی : باعث از بین رفتن ذرات معلق موجود در آب مانند موادآلی، باکتری‌ ها، رنگ، پلانکتون و … می شود .

فیلتر کربن دستگاه RO : فیلتر کربن برای از بین بردن کلر و سایر آلاینده های موثر بر عملکرد و عمر غشای RO و همچنین بهبود طعم و بوی آب طراحی شده است.

فیلتر کارتریج دستگاه تصفیه آب صنعتی : برای کاربردهای آلودگی سنگین، کارتریج ها به عنوان فیلترهای پولیش نهایی استفاده میشوند .

 






تاریخ : یکشنبه 99/1/10 | 2:3 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه