سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلتر شنی دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی در تهران: بدون یک ماده منعقد کننده، فیلتر شنی، تنها جهت سوا کردن مواد جامد درشت از آب در گردش تاثیرگذار است. ولی در صورت اضافه کردن یک ماده منعقد کننده، ماسه صافی خیلی تاثیرگذار خواهد شد که جهت جدا کردن مواد جامد معلق و باکتری ها برای یک تصفیه خوب مناسب میگردد.آلوم (سولفات آلمینیوم )، ماده منعقد کننده معمول، قبل از فیلتر به داخل آب استخر تزریق میشود تا به خوبی مواد معلق آب را منعقد نموده و آن ها را به اجزاء بزرگتری که به آسانی به وسیله فیلترشنی جدا میگردند، تقسیم کنید.

فیلتر شنی

ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 99/2/13 | 3:17 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()

عملکرد دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی فروش در تهران: فاضلاب شهری شامل فاضلاب تولیدی منازل، مراکز تجاری، موسسات شهری می­باشد. با توجه به اینکه در اغلب مراکز مذکور حدود 80% آب مصرفی به فاضلاب تبدیل می­ شود، لذا 9/99% فاضلاب شامل آب بوده و تنها 1/0% آن را ناخالصی ­های جامد تشکیل می­ دهد. اما همین درصد بسیار ناچیز در فاضلاب دارای حد زیادی از آلودگی است به نحوی که 1000 لیتر فاضلاب تصفیه نشده قادر به آلودگی 40000 الی 60000 لیتر آب می ­باشد.

تصفیه آب

ادامه مطلب...




تاریخ : پنج شنبه 99/2/11 | 11:29 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()

دستگاه تصفیه آب شهری خرید در شیراز: در این مطلب قصد داریم تا به معرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف بپردازیم. لذا در اینجا به شیوه?  عملکردی این دستگاه ¬ها، مزایا و اجزای آنها و در نهایت عملکرد آنها در صنایع مختلف که ظرفیت های مختلفی نیز دارند بپردازیم تا برای خریداران این دستگاه ها، راهنمای مناسبی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126871770 تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب...




تاریخ : پنج شنبه 99/2/11 | 11:29 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()

فیلتر شنی دستگاه تصفیه فاضلاب شهری در کیش: فیلتر شنی بعنوان اولین مرحله تصفیه در سیستمهای تصفیه آب صنعتی جهت حذف ذرات معلق فیزیکی و بیولوژیکی موجود در آب تا قطر 50 میکرون می باشد.فیلتر کربنی معمولاً بعد از فیلترهای شنی در فرآیند تصفیه آب قرار می گیرد. این سیستم رایج ترین نوع فیلتر مورد استفاده برای استخر ها می باشد که با ایجاد سرعت مناسب برای فیلتراسیون، تصفیه ای ایده آل را فراهم می سازد.

  

فیلتر شنی دستگاه تصفیه فاضلاب شهری در کیش

فیلترشنی (Sand filter) مخزن تحت فشار یا اتمسفریکی است که از فولاد ( گالوانیزه ) ، فایبر گلاس ( FRP ) و یا بتن ساخته شده و شامل بستری از شن و ماسه خالص با شکل تقریبی استوانه ای یا مربع میباشد. قیمت فیلتر شنی تحت فشار وابسته به برخی پارامترهاست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت .

فیلتر شنی دستگاهی است که با صاف نمودن (فیلتر اسیون) فیزیکی آب باعث حذف ذرات معلق موجود در آن نظیر گل، رنگ، مواد آلی، پلانکتون، باکتری‌ها و ذرات حاصل از خوردگی می‌شود .

در این سیستم ها ، آب حاوی ذرات معلق را از بستری از ذرات یک ماده که می‌تواند شن و یا ذغال آنتراسیت (کربن اکتیو) باشد عبور می‌دهند .

در اثر عبور آب از خلل و فرج بین ذرات شن، مواد معلق آب گیر کرده و آب تقریباً عاری از مواد معلق، بدست می‌آید . البته جمع شدن ذرات معلق در خلل و فرج فیلتر، باعث افزایش افت فشار می‌گردد که اگر این افت فشار از حد معینی تجاوز نماید، باید دستگاه را شستشو داد.

فیلترهای شنی را بر اساس نوع گردش آب به چهار دسته تقسیم بندی می کنند که رایج ترین آن در استخر ها ، فیلترشنی تحت فشار است.

فیلتر شنی

 شرکت آریا عمران برزگترین تولید کننده مخازن تحت فشار ایران بعد از شرکت ماشین سازی اراک با اجرای پروژه های وسیعی در سطح ایران آمادگی خود را بمنظور تولید انواع فیلتر شنی، تحت فشار، فیلترکربنی، فیلترکربن اکتیو، فیلترکربن فعال، فلیترهای شنی جداسازی جامدات از آب، فیلترکربنی جداسازی جامدات آب، فیلتر شنی گرانشی، فیلتر شنی بالارونده، فیلتر شنی آرام، فیلتر شنی سریع و .... اعلام می نماید.

آب

انواع فیلترهای شنی تولیدی ناب زیست

1. فیلترهای تحت فشار

2. فیلترهای سریع گرانشی

3. سند فیلترهای شن و ماسه بالا رونده

4. سند فیلترهای شن و ماسه آرام

 

در هنگام تصفیه، آب کثیف استخر از لوله ورودی وارد فیلتر میشود. فشار پمپ و نیروی جاذبه، آب را از درون شن به سمت پایین هدایت میکند و شن و ماسه های ریز هرگونه آشغال و مواد زائد را از آب استخر میگیرند. در پایین دستگاه نازل هایی با سوراخ های بسیار ریز وجود دارد که اجازه عبور شن و ماسه را نخواهند داد اما آب از داخل این نازل ها عبور می کند. در زیر مخزن ، آب تصفیه شده از لوله خروجی خارج می شود.

فیلترشنی تحت فشار در اشکال، سایزها و جنس های متفاوتی ساخته می شود که رایج ترین آن سیستم تصفیه آب عمودی با دو سر عدسی است.






تاریخ : چهارشنبه 99/2/10 | 11:14 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()

هدف اصلی فیلتراسیون دستگاه تصفیه فاضلاب شهری : اگر هدف اصلی، فیلتراسیون فاضلاب، به عنوان فیلتراسیون ثالث فاضلاب، باشد بسترتک لایه شنی و یا آنتراسیتی مناسب ترین مدیای بستر فیلتر است. همچنین ممکن است از بستر های فیلتر دولایه به علت کارایی بهتر آنها استفاده شود، اما عیب این فیلتر ها این است که سبب جمع شدن لجن در مرز بین دو لایه ذغالی – شنی می شوند. این مشکل را می توان با به کار بردن سیستم شست و شو معکوس با هوا و یا همزن های سطحی دو بازویی برای شست و شوی لجن میانی دو لایه حل کرد.

  

ادامه مطلب...




تاریخ : چهارشنبه 99/2/10 | 11:13 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه