سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فیلتر ممبران تصفیه آب معرفی انواع آن در شیراز: ما در این نوشته قصد داریم در مورد فیلتر ممبران دستگاه آب شیرین کن یا همان تصفیه آب در شیراز صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید  .

فیلتر ممبران


فیلتر ممبران تصفیه آب معرفی انواع آن در شیراز

فیلتر ممبران تصفیه آب ونترون Vontron تایوانی

ممبران ونترون از فیلتر های درجه یک تایوانی و ارزان قیمت نسبت به مدل های آمریکایی و ژاپنی آن است . این فیلتر ممبران با توجه به نوشته ی روی لیبل آن تحت لیسانس آمریکا و در تایوان ساخته شده و نیز انواع ممبران خانگی 50 گالن توانایی تصفیه دارد . عمر این فیلتر ممبران نهایتا یک سال و نیم است و پس از آن باید تعویض گردد . از املاح مضری که یک فیلتر ممبران خانگی میتواند از بین ببرد، آرسنیک ، نیتریت ، نیترات و آلومینیوم است . املاح مضری که با چشم دیده نمیشوند ولی ضرر های خیلی زیادی دارند . قطعا این سوال که آیا دستگاه تصفیه آب خانگی مفید است ؟ با وجود سیستم اسمز معکوس و یک فیلتر ممبران اصلی جواب بله خواهد داشت .

فیلتر ممبران

فیلتر ممبران چیست

عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب چیست با دماپویا برای جواب به این سوال و نحوه عملکرد فیلتر تصفیه ممبران و اهمیت بکارگیری از آن در سیستم تصفیه بیشتر آشنا گردید. دسترسی به آب تمیز و بدون آلودگی از ضروریات بااهمیت محسوب می شود به صورتی که در قرن ها پیش و در جوامع دور به این امر بااهمیت پی برده بودند، و با بکارگیری از ابتدایی ترین روش ها از قبیل جوشاندن آب، اقدام به از بین بردن آلودگی های موجود در آب نموده اند.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش علم و آگاهی دانشمندان و انجام آزمایش های متعدد روی آب، به تاثیر آب آلوده روی سلامتی افراد پی برند. به همین دلیل با ابداع روش هایی گوناگونی به ز بین بردن آلودگی ها و تصفیه آب پرداختند. آب شرب و قابل نوشیدن که در شبکه های آبرسانی شهری توزیع می شود، نخست در تصفیه خانه طی مراحل از فیلترهای گوناگون عبور و در نهایت به مسیر لوله کشی منازل هدایت می گردد. در تصفیه خانه به صورت عمده از فیلترهای معمولی به دلیل از بین بردن و جذب آلودگی هایی از قبیل گل و لای، شن و ماسه استفاده می شود.

 






تاریخ : چهارشنبه 99/4/25 | 1:1 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه