سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع فیلتر مختلف دستگاه تصفیه آب در اهواز: ما در این نوشته قصد داریم در مورد معرفی انواع فیلتر مختلف دستگاه آب شیرین کن یا همان تصفیه آب صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید.

فیلتر میکرونی

معرفی انواع فیلتر مختلف دستگاه تصفیه آب در اهواز

1- فیلتر الیافی   ( پلی پروپیلن " PP 10" )

این فیلتر از الیاف پلی پروپیلن تولید گردیده و دارای منافذی به قطر 1 یا 5 میکرون می باشد که بیشتر در دستگاه های خانگی از نوع 5 میکرون آن به عنوان فیلتر مرحله اول به کارگرفته شده و گاها در مرحله سوم نوع 1 میکرون آن استفاده می شود. این فیلتر توانایی از بین بردن شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ لوله ، لجن و به صورت کلی همه ی ذرات معلق بزرگتر از 1 یا 5 میکرون را دارد. موقع تعویض آن بستگی به مقدار ذرات معلق آب ورودی و مقدار مصرف آب دارد ، البته از آنجا که اشباه شدن این فیلتر از آلاینده ها با تغییر رنگ آن محسوس است جهت تشخیص بهتر زمان تعویض آن بیشتر دستگاه ها امروزه دارای محفظه شفافی برای این فیلتر هستند تا مصرف کننده قادر به رویت تغییر رنگ آن باشد ، موقع تعویض به رنگ قهوه ای تیره می باشد. نوع مرغوب این فیلتر دارای فشردگی و گراماژ بیشتری است.

فیلتر میکرونی

2-فیلتر کربن گرانول "UDF 10"

این فیلتر از یک پوسته ی پر شده از کربن فعال به صورت دانه ای تشکیل شده و به عنوان فیلتر مرحله دوم در دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می شود. این فیلتر سبب از بین بردن بعضی آلاینده های شیمیایی اب مثل کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و همچنین سبب شفافیت و از بین رفتن رنگ ، بو و طعم نامطبوع اب می شود. 

3-فیلتر کربن بلاک " CTO 10 "

این فیلتر از کربن یک تکه استوانه ای شکل تولید شده که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده می شود. غالبا به عنوان فیلتر مرحله سوم و به ندرت مرحله دوم در دستگاه های خانگی به کار گرفته میشود. کارایی آن مشابه فیلتر کربن گرانول بوده و تکمیل کننده فرایند تصفیه آن می باشد، این فیلتر هم سبب از بین رفتن بعضی آلاینده های شیمیایی اب مانند کلر و مشتقات آن نظیر تری هالومتان و نیز سبب شفافیت و از بین رفتن رنگ ، بو و طعم نامطبوع اب شده و قادر به از بین بردن ذرات کربنی آزاد شده از فیلتر دوم و بطور کلی ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون نیز است. 






تاریخ : چهارشنبه 99/4/25 | 1:39 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه