سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سختی گیر تصفیه آب ساختمان در گلشهر کرج: وجود آب سخت مضراتی برای بدن انسان دارد که این عوارض بر هیچ کسی پوشیده نیست. آب نرم تولیدی از واحدهای سختی گیر برای مصارف شرب نیز دارای مضراتی است. چونکه وجود مقدار معینی از کلسیم و منیزیم برای بدن انسان به خصوص کودکان در حال رشد اجباری ست.

سختی گیر

خرید سختی گیر تصفیه آب ساختمان در گلشهر کرج

ضعف های اساسی مخازن فلزی عبارتند از

1-ضعف اصلی مخازن فلزی، صفحه نازل آن ها است .زیرا در محل جوشکاری صفحه نازل سریعا زنگ زدگی و خوردگی شروع خواهد شد .

2-در مخازن فلزی اگر سطح داخل مخزن به درستی پس از سند بلاست با اپوکسی های مخصوص با ضخامت کافی پوشیده نشود قطعا خیلی زود سبب حضور زنگ در آب می شود.

کاربرد سختی گیر

حذف سختی مازاد آب آشامیدنی

حذف سختی آب ورودی به بویلر

حذف سختی آب تغذیه برج خنک کن

سختی گیر موتورخانه

یکی از وظایف اصلی موتورخانه، تولید آب گرم برای واحدهای مسکونی است. در محل های که آب گرم وجود دارد بحث رسوب گذاری آب نیز وجود دارد. آب های سخت که دارای عوامل سختی هستند باید از ستون سختی گیر رزینی عبور کنند و سپس به سمت دیگ های بخار هدایت شوند.

در خیلی از نقاط ایران آب با ایراد سختی مواجه هست و بکارگیری از سختی گیر امری الزامی است. در حال حاضر، در سراسر جهان از واحد سختی گیر در موتورخانه به کار برده می شود. حال امکان دارد در برخی موارد از سختی گیر رزینی و یا سختی گیر الکترومغناطیسی به کار برده شود.

سختی گیر تولیدی آریا عمران برای واحد مسکونی تحت طراحی خاصی صورت می گیرد که بر این اساس سختی آب خروجی از سختی گیر حداقل 100 میلی گرم بر لیتر باشد. سختی گیر رزینی متداول ترین تجهیز مورد استفاده در سرتاسر دنیا است.

شما می توانید جهت سفارش سختی گیر رزینی برای واحد مسکونی خود با دفتر شرکت آریا عمران با شماره 09126871770 تماس حاصل نمایید.

سختی گیر

محاسبه ظرفیت سختی گیر

ظرفیت سختی گیر به طور کلی به دبی و میزان سختی آب ورودی بستگی دارد. فاکتور سوم که ظرفیت سختی گیر را مشخص می کند، فاصله زمانی احیای سختی گیر می باشد که این فاکتور به عوامل مدیریتی و منابع انسانی بستگی دارد. ظرفیت سختی گیر با استفاده از فرمول زیر محاسبه می شود.

C=Q*t*TH*15.73

C: ظرفیت سختی گیر بر حسب گرین

Q: دبی آب وارده به سختی گیر بر حسب مترمکعب در ساعت

t: زمان بین 2 احیا که بر اساس ساعت ( بین 8 تا 72 ساعت) انتخاب می گردد

TH: میزان سختی آب ورودی بر حسب میلی گرم بر لیتر






تاریخ : شنبه 99/4/28 | 1:41 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه