سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب در مشهد: شرکت مهندسی آریا عمران بعنوان وارد کننده انحصاری  فیلترهای میکرونی و الیافی اصطلاحا میکرو فیلتر آب و طراحی سیستم های میکروفیلتراسیون تصفیه آب صنعتی، مفتخر به ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. فیلتر میکرونی از جنس پلی پروپیلن  بعنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات تصفیه آب در صنعت آب شیرین کن و اسمز معکوس در سایز های 2 میکرون 5 میکرون ، 10 میکرون و 20 میکرون و نیز در ابعاد 10 اینچ 20 اینچ 30 اینچ و 40 اینچ   و قطر های 2.5 و 4.5  اینچ اصطلاحا جامبو لاغر و چاق مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر

 

 خرید فیلتر میکرونی دستگاه تصفیه آب در مشهد

به منظور حذف گل و لای و و سایر رسوبات تا سطح اندازه دانه میکرونی می توان از فرایند فیلتراسیون میکرونی از جنس پلی پرو پیلن در تصفیه آب و روش های اسمز معکوس و آب شیرین کن استفاده نمود با توجه به تراکم بالای الیاف ذرات در سطح خارجی باقی مانده و آب با سطح ذرات کمتر از 5 میکرون وارد سیستم پیش تصفیه آب می گردد

جهت خرید و فروش سیستم میکروفیلتراسیون در پیش تصفیه صنعتی آب چاه ، آب سطحی و رودخانه ها از جنس پوسته یا اصطلاحا هوزینگ استنلس استیل 304 و 316 و انواع مدل های پلی اتیلنی و ارائه خدمات فیلتر های میکرونی فشرده و الیافی و مشاوره و طراحی سیستم های میکروفیلتر آب جهت حذف ذرات کلوئیدی موجود در آب و همچنین طراحی در سیستم های انعقاد و لخته سازی در آب های سطحی می توانید با بخش فنی و یا فروش شرکت مهندسی فرا آب بعنوان تولید کننده و سازنده سیستم های میکروفیلتراسیون تماس برقرار نمایید

فیلتر

تصفیه آب به روش میکروفیلتراسیون    (MF)

سیستم میکروفیلتراسیون، یک سیستم فیلتراسیون کاملاً خودکار و متراکم جهت جداسازی محلول‌ های جامد-مایع می‌ باشد. در این روش جداسازی باکتری ها، مواد معلق کلوئیدی و مواد پلیمری حذف می شوند و ذرات ماکرو مولکول که کوچکتر از منافذ غشاء هستند عبور می کنند.

میکروفیلتراسیون یکی از فرآیندهای مهم غشایی می‌باشد که نیروی محرکه آن اختلاف فشار است. اندازه حفرات غشاء به طوری ساخته شده که میکروارگانیزم ها نمی توانند از آن عبور کنند. این فرآیند برای جداسازی مواد کلوئیدی می باشد که از مکانیسم غربالی برای حذف ذرات بزرگتر از اندازه قطر حفرات استفاده می کند. در این فرایند از پلیمر های طبیعی و سنتزی مانند نیترات یا استات سلولز، پلی آمید ها و پلی سولفون ها استفاده می شود. علاوه بر آن مواد معدنی مانند اکسیدهای فلزی، شیشه و کربن با پوشش زیرکونیا نیز برای تولید این غشاها به کار می روند.

 






تاریخ : چهارشنبه 98/12/7 | 3:13 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه