سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی در دزفول: دستگاه های آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی ناب به سه دسته تقسیم می شوند که ظرفیت آب خام ورودی آنها بین 5 تا 2000 مترمکعب در روز می باشد:تصفیه آب چاه (Brakish Well Water  ) که قادر به تصفیه آب خام ورودی با TDS تا 4000ppm را می باشد.تصفیه آب شور سطحی (Brakish Surface Water) که قادر به تصفیه  آب خام ورودی با  TDS تا 12.000ppm می باشد.تصفیه آب دریا (Sea Water) که قادر به تصفیه آب خام ورودی با TDS  تا 35.000ppm می باشد.

فیلتر

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی در دزفول

 مزایای آب شیرین کن صنعتی

  1. - بصرفه و اقتصادی بودن سیستم اسمز معکوس نسبت به روش های دیگر
  2. - کاهش مصرف انرژی نسبت به روش های تقطیری
  3. - عدم عبور باکتری ، ویروس ها و مواد تب زا(Pyrogens) از ممبران های دستگاه تصفیه آب صنعتی
  4. - امکان بازگرداندن پساب حاصله به محیط زیست و یا استفاده مجدد از آب در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس
  5. - دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای استانداردهای بین المللی می باشد.
  6. - امکان استفاده از دستگاه تصفیه آب در هر شرایط محیطی اعم از روی عرشه کشتی ها ، زون های صفر پالایشگاهی و ...

امروزه در صنایعی که با آب کار میکنند خیلی مهم است که بتوانند آب سبک و بدون یون با TDS پایین را جایگزین آب های سخت نمایند . با توجه به اینکه میزان سختی آب بالا بر روی کیفیت تولید نیز تاثیر مستقیم دارد لذا استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی بصرفه ترین روش نسبت به روش های مشابه می تواند دسترسی به آب مقطر را برای صاحبان صنایع راحت تر نماید .

فیلتر

طراحی آب شیرین کن صنعتی

در مقوله طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مواردی را رعایت کرد . مهمترین پارامتر در این زمینه، بررسی کامل آنالیز آب قبل از ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. یک سری آلایندگی ها در آنالیز آب ورودی در راندمان ممبران دستگاه تصفیه آب تاثیر منفی می گزارد که باید کامل مورد توجه قرار گیرد این موارد عبارتند از : مانند کدروت آب ، سیلیس ، آهن ، سولفات ، آلودگی میکروبی و...

شرکت آریا عمران بعنوان معتبرترین تولیدکننده دستگاه تصفیه آب صنعتی این افتخار را دارد که در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه پساب های صنعتی و بهداشتی پروژه های موفقی را در سطح کشور انجام دهد و رضایت خریداران دستگاه تصفیه آب صنعتی را جلب نماید.

 






تاریخ : سه شنبه 99/1/12 | 11:38 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه