سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

انواع مدل های رسوب گیر دستگاه آب شیرین کن: سختی گیر ها بسته به مکانیزمی که داخل آنها بمنظور جدا سازی یون های منیزیم و کلسیم از آب به کار برده می شود به رزینی ، مغناطیسی ، الکترونیکی ، الکترولینی ، دوزینگ فسفات ، شیمیایی ته نشین کننده و شیمیایی غیر ته نشین کننده تقسیم بندی می شوند.

سختی گیر


انواع مدل های رسوب گیر دستگاه آب شیرین کن

به علت پر کاربرد بودن سختی گیرهای رزینی ما در شرکت آریاعمران فقط نسبت به تولید سختی گیر رزینی اقدام می نمائیم.

سختی گیر مغناطیسی

یکی از انواع گوناگونی سختیگیر است که با ایجاد میدان مغناطیسی درون لوله ای که وارد مجتمع می گردد سبب یونیزه شدن آب و نهایتا جداسازی پارامترهای سخت آب می شود.

قیمت سختی گیر آب خانگی

در منازل مسکونی مخصوصا مجتمع ها از سختی گیر بمنظور نرم نمودن آب و جلوگیری از رسوب لوله های رادیات ، آبگرم کن ها و پکیج های دیواری به کار برده می شود.

قیمت دستگاه سختیگیر آب خانگی

در سختی گیرهای خانگی کیفیت و قیمت بسیار مهم است .

سختی گیر

سختی گیر اسپرسو : در کافه ها و رستوران ها از دستگاه سختی گیر سر راه چای ساز ها ، اسپرسو سازها و … استفاده می گردد تا سوراخ های این دستگاه های گران قیمت بوسیله آهک کور نشود.

قیمت سختی گیر الکترونیکی

سختیگیر الکترونیکی با بکارگیری از جریان DC   سبب جداسازی پارامترهای سختی آب از آن می وشد . قیمت سختیگیر الکترونیکی وابسته به دبی آب عبوری از لوله ها و سختی موجود در آب می باشد.

سختی گیر آبگرمکن دیواری

با توجه به اینکه آبگرمکن های دیواری حجم قابل توجهی از آب را برای چرخش درون رادیاتورها و لوله های آب گرم و حمام به چرخش در می آورند عدم استفاده از سختیگیر سر راه ورودی به آبگرمکن سبب ایجاد مشکلات فراوانی از جمله گرفتگی و انسداد خواهد شد.

معایب سختی گیر الکترومغناطیسی

رسوبات آب متشکل از یون های کلسیم و منگنز و منیزیم و نیکل و آهن و … هستند که در نتیجه گرم شدن و تبخیر آب سبب رسوب گذاری در سیستم های گرمایش و سرمایش و لوله ها می شوند.

برای حل این ایراد از دستگاه سختی گیر رزینی یا الکترومغناطیسی می توان استفاده نمود.

کارایی سیستم سختیگیر االکترومغناطیسی بدین گونه است که دور لوله آب قرار گرفته و به جریان برق متصل میشود و با ایجاد میدان مغناطیسی دور لوله یون های آب را باردار میکند و یون های باردار شده تا 10 متر پس از محل قرار گیری سختیگیر الکترومغاطیسی رسوب گذاری نمی کنند و پس از 10 متر با از دست دادن بار مغناطیسی خود شروع به رسوب گذاری در سیستم گرمایش یا سرمایش میکنند عملا کارکرد سیستم را مختل میکند.

اما در سیستم سختیگیر رزینی عملکرد بدینگونه میباشد که رزین داخل مخزن تحت فشار ریخته میشود و از طریق نازل های آب با فشار 4 بار بر روی رزین پاشیده میشود و با گذر از مجاورت رزین تمام یون های رسوب گذار و مخرب سیستم های حرارتی و برودتی از آب حذف شده و از خروجی مخزن آب نرم خارج میشود که فاقد یون های مزاحم میباشد و کل سیستم تا هر فاصله ای از هرگونه یون مخربی در امان خواهد بود .

 






تاریخ : یکشنبه 99/2/28 | 3:6 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه