سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید انواع فیلتر گوناگون دستگاه تصفیه آب صنعتی : فیلتر ممبران " MEMBERAN  ":این فیلتر از یکسری لایه یا غشاهای نیمه تراوا که به صورت موازی دور هم پیچیده است تشکیل شده و به شکل استوانه ای با لایه های کرم رنگ و پوسته آبی می باشد. در دستگاه هایی که دارای فرایند اسمز معکوس یا RO برای تصفیه اب هستند از این فیلتر استفاده شده و در مرحله چهارم بعنوان بااهمیت فیلتر این فرایند استفاده می شود. این فیلتر یکی از دقیق ترین فیلترهای تصفیه اب به شمار رفته و توانایی جداسازی آب سنگین و سبک را از هم دارد که آب سبک و عاری از هر نوع ناخالصی از غشاهای آن عبور کرده و بعنوان اب مصرفی به کار برده می شود و اب سنگین دارای املاح و سایر الودگی ها توانایی عبور از غشاها را نداشته و بصورت پساب دفع می شود.

فیلتر میکرونی


خرید انواع فیلتر گوناگون دستگاه تصفیه آب صنعتی

 اساس کار این فرایند بر عبور ملکول های غیریونی مانند آب از یک غشاء با روزنه های خیلی ریز بنا شده است. این غشاءها به طوری ساخته شده اند که مولکول های خنثی را به آسانی از خود عبور می دهند. به همین علت آب ورودی به سیستم، که دارای املاح گوناگون است به آب تقریبا خالص تبدیل می شود.

در سیستم اسمز معکوس، جریان ورودی یا خوراک (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Reject) یا (Brine) تبدیل می گردد. این فیلتر سبب حذف نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، املاح محلول ، مواد آلی ، میکروب ، ویروس ، انگل ، کیست ، آفتکش و کودهای شیمیایی ، مواد شوینده و بطوز کلی همه ی ناخالصی های محلول در آب بزرگتر از 0.0001 میکرون شده و به عبارت دیگر سختی و سنگینی آب را پایین آورده و همچنین قادر است آب لب شور را به آب شیرین تبدیل کند. زمان تعویض آن نسبت مستقیم با میزان آلودگی و مصرف آب و همچنین زمان تعویض فیلتر های پیش تصفیه دارد. جهت تایین دقیق این زمان می توان از تست TDS (مجموع مواد محلول آب) به وسیله TDS مترهای دیجیتال قلمی به کار برده نمود. در شرایط نرمال برای آب شهری دوره تعویض آن هر دو سال یکبار است. نوع مرغوب آن دارای لایه های منظم، یک سطح به رنگ کرم روشن ساخت کمپانی های معتبر و شناخته شده است.

فیلتر میکرونی

فیلتر پست کربن " POST CARBON"

این فیلتر به شکل کپسولی پر شده از دانه های کربنی بوده و فقط در دستگاه هایی با سیستم RO بعنوان فیلتر پنجم و بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری اب در درون مخزن را از بین برده و سبب بهبود طعم آب مصرفی می شود. زمان تعویض آن بسته به میزان آب عبور کرده از آن یا همان میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و غالبا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود. نوع مرغوب آن غالبا دارای پوسته ی به رنگ سفید روشن و کمی براق بدون لکه و تیرگی، ساخت کمپانی معتبر می باشد.

 






تاریخ : یکشنبه 99/3/11 | 12:6 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه