سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصفیه آب صنعتی با کیفیت ارزان در تهران: به نوعی از دستگاه تصفیه آبی می گویند که با توجه به نیاز مصرف کننده و موارد خاص در ظرفیت های گوناگون که حتما می بایست مصرف کننده آنالیز آب را قبلا تهیه کرده باشد گفته می شود . آنالیز دستگاه تصفیه آب صنعتی در آب نقش مهمی در طراحی دارد و می‌بایست یک نمونه از آبی که قصد دارید آن را مصرف کنید به آزمایشگاه برده تا مقدار املاح محلول و غیر محلول آن مشخص شود زیرا قطعات در اکثر مواقع بر این اساس طراحی می شوند . برای دستگاه تصفیه آب صنعتی ما قصد داریم تا این مورد را بصورت ساده و کارآمد به شما توضیح دهیم تا هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با مشکل مواجه نشوید . یک دستگاه تصفیه آب صنعتی میتواند دارای ظرفیت های مختلفی بر اساس طراحی باشد که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم .

آب 

تصفیه آب صنعتی با کیفیت ارزان در تهران

دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم

هیچگاه بدنبال خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم نباشید زیرا ممکن است در کوتاه ترین زمان پس از خرید دستگاه تصفیه آب دست دوم با مشکلاتی از قبیل خرابی پمپ ، گرفتگی فیلترهای ممبران و یا قطعات کلیدی و مهم دیگر شوید . درست است که قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم بمراتب کمتر از مدل جدید آن است ولی هزینه بیشتری بابت تعمیرات دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم باید بپردازید .

روش تصفیه آبی که در این سیستم های صنعتی بکار برده می شود از لحاظ تعداد قطعات اصلی تقریبا با همدیگر مشابه هستند و فقط در طراحی تصفیه آب صنعتی ، قطعاتی مانند فیلترها ، ممبران ها ، نقش رزین های صنعتی و پیش تصفیه ها و … متفاوت می باشد . بعنوان مثال برای طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی که برای آب شرب یا شیرین سازی آب دریا استفاده می شود بنحوی است که این دستگاه آب شیرین کن کاملا با تصفیه آب فاضلاب متفاوت است و در اینجا یکبار دیگر به موضوع نخریدن دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم اشاره می‌کنیم .

تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه با توجه به تنوع زیاد این گونه محصولات مخصوصا دستگاه تصفیه آب خانگی شاهد رشد فراوان استفاده از این محصولات تصفیه اب خانگی در بازار هستیم، مارک ها و مدل های مختلفی در بازار از 5 تا 8 فیلتر و گاها 9 فیلتر موجود می باشد، این گونه محصولات با توجه به کارآیی و کیفیت قطعات و فیلترهایی که دارند از لحاظ قیمت طبقه بندی های گوناگونی دارند .

این دستگاه های تصفیه آب خانگی عموما زیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه ها نصب می شوند و بوسیله یک عدد شیر آب اهرمی کوچک می توانید آب تمیز و تصفیه شده را استفاده کنید . بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار به روش اسمز معکوس شناخته می شود که هم رسوبات را میتواند حذف کند و هم آلودگی های محلول در آب شهری را . برای اینکه بدانید کدام دستگاه تصفیه اب خانگی از همه بهتری است ما شما را به خواندن مقاله ای درباره ” بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2019 ” توصیه می کنیم .

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
دستگاه آب تصفیه کن شامل مدل های مختلفی منجمله نوع نیمه صنعتی آن به دستگاه هایی می گویند که برای مصارف کوچکتر استفاده می شود و جزء خانگی و صنعتی نیست . نمونه این دستگاه تصفیه آب را می‌توانیم با ظرفیت های 200 گالن تا 600 گالن ( ظرفیت کل بر حسب لیر یا گالن در 24 ساعت محاسبه می شود ، بعنوان مثال 200 gpd که مخفف 200 گالن در روز یا 300 lph که مخفف 300 لیتر در ساعت مخفف Galen Per Day – Liter Per hours ) ، که جزء پرفروش ترین دستگاه ها می باشد .






تاریخ : سه شنبه 99/3/27 | 2:52 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه