سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی در رامسر: شرکت آریا عمران با سابقه درخشان و خدمات حرفه ای به عنوان بزرگ ترین وارد کننده و عرضه کننده قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل به عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران خدمت شما میپردازد . این دستگاه ها در مدل های دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز ، دستگاه 7 مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی ORP ، دستگاه تصفیه 6 مرحله ای معدنی ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش با بهترین قیمت عرضه میگردند که همگی از سیستم اسمز معکوس RO تحت لیسانس آمریکا که جدیدترین و بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا به حساب می آید بهره میگیرند .

 

فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی در رامسر

توجه کنید که دستگاه های آب تصفیه کن شرکت آریا عمران  دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF ، گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality و استاندارد غذا و دارو آمریکا FDA میباشند که به همراه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات نصب و ارسال رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت .

برای اطلاع از شرایط اقساطی و قیمت دستگاه تصفیه آب با کارشناس فروش ما با شماره  09126871770 تماس حاصل نمایید و یا به صفحه راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مراجعه نمایید . بدون شک محصولات ما با قیمت های مناسب و کیفیت درجه یک و خدمات پس از فروش میتوانند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب باشند .

قیمت دستگاه تصفیه آب

دوستان میتوانید انواع قیمت بهترین مارک های تایوانی موجود در بازار ایران را از ما بخواهند ، متناسب با بودجه مد نظر شما و نوع آب آشامیدنی منطقه و نیاز شما بهترین برند را به شما معرفی میکنیم تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به سفارش اینترنتی بپردازید .

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

از با اهمیت ترین وبژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آن است که حتما از سیستم اسمزی در آن به کار برده شده باشد ، این سیستم می‌تواند علاوه بر حذف ذرات فیزیکی ، ذرات میکروبی و محلول در آب را نیز از بین ببرد .

دارای ممبران با کیفیت باشد

مخزن آنتی باکتریایی داشته باشد ولی ظرفیت مخزن اصلا مهم نیست

شیر آب آن حتما مدل اهرمی و از جنس کروم یا استیل ( یا هر دو باشد )

محدود کننده جریان فاضلاب داشته باشد و مجهز به شیر برقی باشد.






تاریخ : چهارشنبه 99/4/4 | 4:0 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه