سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید سختی گیر دستگاه تصفیه آب در مشهد: ما در شرکت آریا عمران با بیش از بیست سال سابقه در تهیه و تولید انواع سختی گیر ،اولویت اولمان کسب رضایت مشتری است چرا که در صورت کسب رضایت به سود هم خواهیم رسید . سختی گیرهای ما دارای سه سال گارانتی هستن و در صورت مخدوش نشدن برچسب شرکت آریا عمران که بر روی بدنه سختی گیر نصب شده است دستگاه شامل گارانتی خواهد شد.

سختی گیر


خرید سختی گیر دستگاه تصفیه آب در مشهد

روش های مختلف عملیات سختی گیری

برای حذف سختی آب روش های گوناگونی هست که می شود گفت رایج ترین روش ها جهت از بین بردن سختی بکارگیری از سختی گیر های رزینی ( تبادل یونی ) و همچنین روش شیمیایی سختی گیری و بکارگیری از سختی گیر مغناطیسی و یا سختی گیر الکترونیکی است

روش کار سختی گیر رزینی

برخی از سختی گیر ها از یک روش قدیمی به نام تبادل یونی به کار می برند تا بتوانند مواد معدنی را با سدیم تعویض کنند در داخل این سختی گیر ها دو منبع وجود دارد در یکی ذرات کوچک پلی استرین نگهداری میشود که به نام های دیگری هم چون رزین یا زئولیت نیز شناخته می شود و در تانک دیگر محلول آب نمک و نمک وجود دارد.آب در بین مخزن رزین سختی گیر به جریان می افتد و این گونه است که مولکول های با بار مثبت جذب دانه های رزین با بار منفی می شود مواد معدنی خود را به دانه های رزین می چسبانند و آب یون های سدیم را جذب می کند نتیجه اینکه خروجی آب شامل مقداری نمک و بدون مواد معدنی است.

سختی گیر

رزین های دستگاه سختی گیر بعد از گذشت زمان مشخص دچار می شوند و کارامدی خود را از دست خواهند داد. اگر رزین با محلول کلرورسدیم 10% شستشو پیدا کند، قابلیت سختی گیری خود را بدست می آورد. غلظت های کمتر و یا بیشتر نمک اثر کمتری دارند. استفاده از آب های گل آلود و دارای مواد آویزان و ایضا آب هایی که دارای املاح آهن، منگنز، مس و دیگر فلزات سنگین می باشند، رزین ها را مستهلک و آبدهی دستگاه سختی گیر کاهش پیدا می کند.

پیشنهاد می شود قبل از دستگاه سختی گیر، موادی که در آب به صورت معلق هستند به وسیله یک فیلتر شنی جدا شوند و برای کم شدن املاح فلزات سنگین تصمیم مناسب اتخاذ شود. شروع به کار،استفاده و تجدید بار دستگاه سختی زدایی امکان دارد دستی، با دستور الکترونیکی، و یا به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

اجزا سختی گیر رزینی

دستگاه سختی گیر رزینی هم از ورق کربن تولید می شود و هم از جنس فایبرگلاس و حاوی دریچه بازدید، شبکه لوله کشی مجهز به نازل های ورودی و خروجی آب، شیر آلات، فشار سنج و مخزن پلی اتیلنی ذخیره محلول کلرور سدیم است. ابعاد سختی گیرها وابسته به میزان گذر آب در واحد زمان (دبی) از سختی گیر و میزان املاح موجود در آب دارد.

 قدرت کارایی هردستگاه نیز بسته به عبور آب، سرعت حرکت آب و میزان سختی آب دارد.کمترین و بیشترین فشار کاری متناسب برای دستگاه های سختی گیر به ترتیب 2 و 5 اتمسفر می باشد. در شرکت آریا عمران دستگاه های سختی گیری رزینی در گنجایش های گوناگون و با مخازن فایبر گلاس و فلزی براساس احتیاج برای تصفیه اقسام آب ها با درجات سختی گوناگون ساخته می شوند.

 






تاریخ : پنج شنبه 99/4/5 | 11:19 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه