سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید سختی گیر موتورخانه  دستگاه آب شیرین کن صنعتی: یکی از وظایف اصلی موتورخانه، ساخت آب گرم برای واحدهای مسکونی است. در محل های که آب گرم وجود دارد بحث رسوب گذاری آب نیز وجود دارد. آب های سخت که دارای عوامل سختی هستند باید از ستون سختی گیر رزینی عبور کنند و سپس به سمت دیگ های بخار هدایت شوند.

سختی گیر


خرید سختی گیر موتورخانهدستگاه آب شیرین کن صنعتی

در خیلی از نقاط ایران آب با ایراد سختی مواجه هست و بکارگیری از سختی گیر امری ضروری است. در حال حاضر، در سراسر جهان از واحد سختی گیر در موتورخانه به کار برده می شود. حال امکان دارد در برخی موارد از سختی گیر رزینی و یا سختی گیر الکترومغناطیسی به کار برده شود.

سختی گیر ساختمان و منازل مسکونی

وجود آب سخت مضراتی جهت بدن انسان دارد که این عوارض بر هیچ کسی پوشیده نیست. آب نرم تولیدی از واحدهای سختی گیر برای مصارف شرب نیز دارای مضراتی است. زیرا وجود میزان معینی از کلسیم و منیزیم برای بدن انسان به خصوص کودکان در حال رشد ضروری ست.

سختی گیر تولیدی آریا عمران جهت واحد مسکونی تحت طراحی خاصی صورت می گیرد که بر این اساس سختی آب خروجی از سختی گیر حداقل 100 میلی گرم بر لیتر باشد. سختی گیر رزینی متداول ترین تجهیز مورد مصرف در سراسر دنیا است.

سختی گیر

محاسبه ظرفیت سختی گیر

ظرفیت سختی گیر به صورت کلی به دبی و مقدار سختی آب ورودی بستگی دارد. فاکتور سوم که ظرفیت سختی گیر را مشخص می کند، فاصله زمانی احیای سختیگیر می باشد که این فاکتور به عوامل مدیریتی و منابع انسانی بستگی دارد. بنابراین یون های سخت به وسیله رزین گرفته می شود و آب نرم از سختی گیر خارج می شود. پس از زمانی (بسته به شرایط بین 8 تا 72 ساعت) رزین مملو از یون های سخت شده و عملا دیگر نمی تواند عمل سختی گیری را انجام دهد.

برای همین پس از این زمان باید عمل احیای سختی گیر را شروع کنیم. برای احیا، آب نمک را از رزین عبور داده تا بر عکس عمل سختی گیری ، سدیم نمک (NaCl) جایگزین یون های سخت شود و رزین مجددا آمده سختی گیری می شود.

شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید

 






تاریخ : یکشنبه 99/4/15 | 2:42 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه