سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب باکیفیت در بابلسر: اگر به دنبال این هستید که بدانید دستگاه تصفیه آب چه برندی خوب است، به این نکته باید دقت کنید، دستگاه تصفیه باید دارای شاسی و گیج فشار باشد. از روی گیج فشار می توان به بعضی ایرادات دستگاه هنگام تعمیر پی برد و کار را خیلی آسان میکند. شیر میکس قطعه ای است که سبب می شود آب تصفیه شده تلخ نشود و TDS آب از اندازه استاندارد که حالت آب مقطر به خود میگیرد پایین تر نیاید.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب باکیفیت در بابلسر

یکی از بااهمیت ترین وظایف نصابان یا تکنسین های نصب آن است که مقدار TDS آب شهری را اندازه کنند تا بر مبنای آن بتوانند TDS آب خروجی از دستگاه تصفیه را تنظیم نمایند، در غیر این صورت حتما از سرویس کار بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

دلایل وجود بوی بد در آب تصفیه شده چیست؟

خیلی افراد از ما سوال می‌کنند که پس از تعویض فیلترها همچنان بوهای بدی به مشامشان می رسد، این بوها عبارتند از بوی ماهی، تخم مرغ گندیده، بوی گوگرد، بوی پلاستیک و بوی نفت و بنزین. خیلی از این بوها نیز در آب لوله کشی برخی مناطق به مشام می رسد .

در ادامه، شما را به مطالعه سایر مواردی که سبب وجود بوی بد در آب شهری و مخصوصا لوله کشی منازل می شود دعوت می‌کنیم.

بوی کلر یا مایع سفید کننده

بوی کلر در آب شرب غالبا به خاطر کلرزنی زیاد است که به وسیله اداره و شبکه توزیع آب به داخل لوله ها تزریق می‌شود، هنگامی که پس از نمونه گیری در شبکه توزیع آب وجود انگل یا باکتری به اثبات برسد با تزریق زیاده از اندازه کلر درصدد ضدعفونی آب شبکه برمی‌آیند. کلر به خودی خود گازی سمی و خطرناک است و اگر بدن انسان دچار زخم یا خونریزی در ناحیه ای مشخص باشد، کلر به داخل بدن نفوذ کرده و سبب تشدید بیماری یا تولید بیماری جدید می شود. گاز کلر غالبا بر روی سیستم تنفسی و شش ها تاثیر منفی می‌گذارد.

بوی تخم مرغ گندیده در آب

سبب کدر شدن ظروف نقره همین بوی تخم مرغ گندیده یا بوی گوگرد در آب آشامیدنی است. این بو سبب لکه دار شدن (لکه های سیاه یا زرد) بر روی شیرآلات و سینک ظرفشویی شده، مزه ی چای یا قهوه را تغییر می‌دهد. دلیل وجود بوی تخم مرغ گندیده در آب ناشی از گاز “هیدروژن سولفوره” می‌باشد که در آب هایی که میزان آهن بالا و pH پایینی دارند محسوس است. جهت برطرف کردن این بوی بد بهتر است از فیلترهای کربنی برای کل آب ورودی ساختمان به کار ببرید






تاریخ : سه شنبه 99/4/17 | 4:16 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه