سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فروش سختی گیر دستگاه تصفیه آب در بندر عباس: شرکت مهندسی آریا عمران شریف با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع ، افزایش سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست؛ در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می نماید مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، تعمیرات و نگهداری انواع سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و مخازن نگهداری به منظور تامین آب سالم جهت مصرف در صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش مخاطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه با استفاده از جدیدترین تکنیکهای روز دنیا.برای تماس با شرکت ما با شماره 09126871770 تماس حاصل نمایید    .

سختی گیر

 

فروش سختی گیر دستگاه تصفیه آب در بندر عباس

مخزن نگهداری رزین سختی‌گیر

در دستگاه تصفیه آب رزینی، سختی آب در این مخزن از بین می‌رود. آب با ورود به این مخزن از بستر رزین‌های موجود در آن عبور کرده، سختی‌گیری شده و یون‌های کلسیم و منیزیم حذف شده در آن باقی می‌مانند.

شیر سختی‌گیر

شیر سختی‌گیر وظیفه اندازه‌گیری میزان جریان عبور آب از مخزن سختی‌گیر را به عهده دارد. این شیر بسته به مدل آن می‌تواند بر اساس حجم عبور آب و یا زمان عبور آب کار کند. با عبور آب سخت از بستر رزین، رفته رفته رزین‌های موجود در بستر از یون‌های منیزیم و کلسیم اشباع شده و سختی‌گیری از آب دشوارتر و در مدت زمان بیشتری صورت می‌گیرد. شیر سختی‌گیر با اندازه گیری میزان عبور آب و یا زمان کارکرد دستگاه، زمان شروع عملیات احیا را تشخیص داده و این فرآیند را آغاز می‌کند. با توجه به نحوه کارکرد شیر سختی‌گیر، این شیر بر اساس پارامترهای مختلفی مانند میزان سختی آب ورودی، حجم آب عبوری از بستر سختی‌گیر، تعداد افراد استفاده‌کننده از آب تصفیه‌شده به وسیله سختی‌گیر و ... قابل برنامه‌ریزی است که این عمل باید توسط اپراتور تصفیه آب و در هنگام نصب سیستم سختی‌گیر انجام شود.

 سختی گیر

مخزن آب نمک سختی‌گیر

 

مخزن آب نمک معمولا یک مخزن پلی اتیلنی است که نسبت به مخزن نگهداری رزین ارتفاع کمتری داشته و در آن محلول بسیار غلیظی از آب و نمک قرار می‌گیرد. شیر سختی‌گیر با شروع عملیات احیا از این محلول بسیار غلیظ استفاده کرده و رزین‌های سختی‌گیر را احیا می‌کند تا مجددا توانایی آنها در حذف سختی آب افزایش یابد.

 

 






تاریخ : پنج شنبه 98/12/8 | 10:10 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه