سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه تصفیه آب RO و علل تصفیه آب: ما در این نوشته قصد داریم در مورد دستگاه تصفیه آب RO و علل تصفیه آب صحبت کنیم. شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش با شماره 021-26760169 و 021-26760177 تماس حاصل نمایید.

خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب RO و علل تصفیه آب

قلیایی کردن آب بااهمیت ترین خصوصیت این دستگاه توسط فیلتری که به آن آلکالاین گفته می شود میزان ph آب را تنظیم میکند.

نوعی بیماری که از نوشیدن آب آلوده پدید می آید به نام ” کریپتوسپوریدیوم ”  است که یک نوع بیماری عفونی روده است که انگل نام برده شده عامل آن می باشد همچنین سبب ایجاد اسهال شده و در بیمارانی که دارای HIV+ هستند نیز مشاهده شده است . این انگل سیستم ایمنی انسان مخصوصا کودکان را هدف می‌گیرد و سبب بروز بیماری های خطرناک در کودکان می شود و دانشمندان از آن به عنوان بیماری مشترک دام و انسان یاد کرده اند .

کف کردن آب یا بوی مواد شیمیایی کف کننده

اگر شیر آب را باز کردید و بلافاصله کف کرد یا بوی گندی از آن به مشام شما رسید دلیلش فقط نشت ” سیستم سپتیک “ است. این سیستم در برخی مناطق وجود دارد، از این سیستم برای تجمع پسماندهای شهری در نقطه معینی از سیستم انتقال فاضلاب به کار میبرند تا لوله های زیرزمینی به سرعت گرفتگی پیدا نکنند. وجود حالت کف کردن آب یا بوی بد مواد شیمیایی سبب تشکیل باکتری های خطرناکی می‌دهد که برای سلامت انسان مضر است.

جهت حل این مشکل به آب، کلر اضافی تزریق می شود تا سبب ممانعت از رشد باکتری های خطرناک و بیماری زا در آب لوله کشی شهری شود. بکارگیری از فیلترهای کربنی در مبداء ورودی آب لوله کشی پیشنهاد می شود.

خانگی

بوی بنزین یا نفت در آب شهری

دلیل وجود این بو به طور کامل مشخص است، نشت بنزین یا نفت به محل و مبداء آب. یکی دیگر از این عوامل، وجود مراکز دفع زباله در نزدیکی محل سکونت شما است. جهت حل این مشکل حتما از متخصص این حوزه کمک بخواهید یا محل زندگی خود را تغییر دهید. اگر ایراد فقط برای بکارگیری از آب شرب است، بهتر است از جایگزین های آن یعنی آب معدنی بطری شده یا از دستگاه تصفیه آب به کار ببرید.

نکته مهم: سوالی که اخیرا زیاد مطرح می شود این است که آیا سیستم تصفیه RO همه ی مواد مفید معدنی را از آب حذف میکند یا خیر ؟ در جواب باید بگوییم خیر، همه دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای قطعه ای بنام ” شیرمیکس ” هستند که هنگام نصب باید کمی این شیر را باز کنید تا آبی که از فیلترهای اول، دوم و سوم عبور میکند با آبی که از فیلتر ممبران می‌گذرد مخلوط شود . اگر زمان بکارگیری از دستگاه شیر به طور کامل بسته باشد به احتمال زیاد طعم آب تصفیه تلخ و بدمزه می شود و در این حالت تمام مواد مفید معدنی از آب گرفته و بحالت آب مقطر تبدیل می گردد.






تاریخ : سه شنبه 99/4/24 | 4:9 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه