سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش هوزینگ دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در البرز: شرکت آریا عمران ارائه دهنده و عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بوده که قطعات تصفیه آب همچون هوزینگ تصفیه آب خانگی و حتی هوزینگ اسلیم و جامبو 20 اینچ نیز به فروش میرساند. شرکت مهندسی آریا عمران شریف با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع ، افزایش سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست؛ در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می نماید مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، تعمیرات و نگهداری انواع سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و مخازن نگهداری به منظور تامین آب سالم جهت مصرف در صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش مخاطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه با استفاده از جدیدترین تکنیکهای روز دنیا.برای تماس با شرکت ما با شماره 09126871770 تماس حاصل نمایید  .

هوزینگ

 

فروش هوزینگ دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در البرز 

هوزینگ ها محفظه ای هستند که فیلترها در آن قرار می گیرند . دارای انواع و اقسام در سایز مختلف است که هوزینگ شفاف یک نوع از آن است .

از هوزینگ شفاف برای فیلتر مرحله اول استفاده می شود تا بتوان تغییر رنگ فیلتر و زمان تعویض آن را به راحتی تشخیص داد . در دستگاه های تصفیه آب خانگی از هوزینگ 10 اینچ استفاده می شود که دارای یک ورودی و یک خروجی می باشد. معمولا سوئیچ فشار پایین و شیر برقی به هوزینگ مرحله اول متصل می شود.

هوزینگ

شرح محصول هوزینگ جامبو 10اینچ شفاف ارگانیک

محصولی که شرکت آریا عمران امروز برای شما تهیه کرده است، هوزینگ جامبو 10اینچ شفاف ارگانیک می باشد. همانطور که مشخص است است برای دستگاه های تصفیه آب خانگی از آن استفاده می شود. دارای کیفیت فوق العاده ای است و طول عمر بالایی دارد. این محصول تایوانی می باشد و از مواد درجه یک تولید شده است. قبل از توضیحات بیشتر درمورد این محصول، بهتر است در ابتدا هوزینگ و کاربرد آن را برای مصرف کنندگان بیان کنیم.

هوزینگ جامبو چیست و چه کاربردی دارد؟

 

هوزینگ تصفیه آب محفظه ای است که فیلترهای دستگاه تصفیه آب در درون آن قرار می گیرند. هوزینگ ها به دو شکل جامبو و اسلیم وجود دارند. هوزینگ تصفیه آب دارای کاربردهای زیادی است که یکی از آن ها حفاظت از فیلتر درون در آن در برابر ضربه ها و فشارها می باشد. هوزینگ می تواند در اندازه های مختلف 5، 7، 10، 20اینچ و … باشد.

حداکثر و حداقل میزان فشار و جریان آب برای هوزینگ امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود. مواد به کار رفته در آن هم بسیار مهم است که معمولا هوزینگ های تایوانی از بهترین کیفیت مواد برخوردار هستند. چه از نظر سمی نبودن، چه مقاومت و طول عمر بالا






تاریخ : یکشنبه 98/12/11 | 11:2 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه