سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه تصفیه آب تعریف اسمز معکوس در کرمان: اسمز معکوس یک فرآیند فشار محور است که طی این فرآیند، بواسطه اعمال فشار در یک سمت غشاء نیمه تراوا ضمن عبور آب فاقد ناخالصی، از عبور ناخالصی های بسیار ریز جلوگیری بعمل می آید. طبق گفته برخی سازندگان غشاها ، واحدهای کوچک آب شیرین کن صنعتی از نظر تئوری با فشار بسیار کم کار می کنند – (تا 35 psi ). اما واقعیت این است که اگر دستگاه با فشار زیر 45 psi کار کند آب زیادی دریافت نخواهید کرد و کیفیت آب محصول به خطر می افتد. فشار ورودی پایین باعث می شود واحد تولید کننده آب آشامیدنی کمتری تولید کند ، مخزن ذخیره را کندتر پر کند و آب با کیفیت پایین تری تولید کند.

آب


فروش دستگاه تصفیه آب تعریف اسمز معکوس در کرمان

واحدهای مختلف پکیج آب شیرین کن صنعتی با فشار آب معمولی 60 psi به خوبی اجرا می شوند ، اما با یک پمپ کوچک حتی بهتر عمل می کنند تا فشار را تا 80 psi یا بالاتر افزایش دهند. جسم سفید در سمت چپ ترانسفورماتور است. به یک پریز برق دیواری استاندارد وصل می شود و به ولتاژ (معمولاً 24 ولت) مورد نیاز پمپ تبدیل می شود. جسم بزرگ خود پمپ است.

دستگاه سوم سوئیچ فشار است که فشار آب را در مخزن ذخیره سازی تصفیه اسمز معکوس نظارت می کند و در پاسخ به فشار مخزن ، پمپ را خاموش و روشن می کند. متداول ترین فشار خاموش شدن برای واحدهای RO زیر آب ، 40 ps است. تصویر پایین سه عنصر اساسی پمپ تقویت کننده آب شیرین کن صنعتی را نشان می دهد.

کاربردهای دستگاه آب شیرین کن صنعتی آریا عمران

تصفیه آب در مقیاس بیشتر از 5 متر مکعب در روز قبل از ورود به منابع کویل دار، دیگ‌های بخار، کولینگ تاور ها و تمامی تجهیزات حرارتی و برودتی.

تصفیه آب شور دریا در مقیاس بسیار بزرگ برای مقاصدی نظیر تامین آب شرب، شست‌وشو در حمام ها و آشپزخانه بمنظور پخت و پز و …

تصفیه آب مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بمنظور جلوگیری از ورود آب سخت و شور به سیستم ها و ضررهای ناشی از تاثیرات آب شور در تاسیسات نفتی.

تصفیه نهایی آب پساب خروجی از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و در حقیقت استفاده مجدد از پساب های صنعتی.

تصفیه آب کشاورزی برای آبیاری درختان، تامین آب شیرین جهت پرورش آبزیان و تامین آب شیرین برای تولید محصولات غذایی و دارویی.

تصفیه آبهای خروجی از چاه ها در کارواش‌ها و صنایع وابسته. استفاده مجدد آب بعد از دستگاه تصفیه فاضلاب کارواش.

تصفیه آب در حد تولید آب مقطر برای انجام دیالیز در مراکز درمانی. در حقیقت تامین آب ورودی به دیونایزر از طریق دستگاه تصفیه آب صنعتی می تواند انجام گیرد.

استفاده از پکیج اسمز معکوس در صنایع تولید آب معدنی ، کارخانه های تولید آب میوه ، ساندیس و …

آب

فرآیند تصفیه در اسمز معکوس صنعتی

سیستم تصفیه اسمز معکوس صنعتی شامل بخشهای مختلفی میباشد.

پیش فیلتر چند رسانه ای

سختی گیر آب یا سیستم دوزینگ ضد انعقاد

سیستم دوزینگ کلرزدایی

واحد اسمز معکوس با غشاهای نیمه تراوا

استریلایزر UV یا کلر زنی پس از تصفیه.

این دستگاه ها تکنولوژی اسمز معکوس با فیلترهای چند رسانه ای، برای انتقال آب ورودی و حذف ذرات بزرگتر از 10 میکرون را فراهم می کنند. در ادامه آب توسط یک ماده شیمیایی ضد انعقاد تزریق می شود تا سختی آب کنترل شود. این امر باعث میشود غشاهای داخل سیستم دچار آسیب نشود. تجهیزات استفاده شده در پیش تصفیه میتوانند سختی، کلر، رنگ و بو، آهن و گوگرد را از بین ببرند.






تاریخ : چهارشنبه 98/12/14 | 10:40 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه