سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فروش فیلتر کربن دستگاه تصفیه آب صنعتی در رفسنجان: یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی با سیستم تصفیه آب اسمز معکوس از یک فیلتر کربن با کیفیت بالا استفاده می کند. این فیلترها اغلب فیلتر “طعم و بو” نامیده می شوند.فیلتر شنی تحت فشار یک فیلتر چند منظوره است. این دستگاه ذرات معلق تا 50 میکرون را حذف می کند. اختلاف دانسیته بین لایه های مختلف شن باعث می شود که بعد از backwash    لایه های مختلف از هم جدا شوند.

فیلتر

 

فروش فیلتر کربن دستگاه تصفیه آب صنعتی در رفسنجان

 فیلتراسیون میکرونی (فیلتر کارتریج)

فیلتر کارتریج های رسوبگیر برای حذف ذرات رسوب ، شن ، خاک و گل ولای تا اندازه 5 میکرون برای یک سیستم اسمز معکوس طراحی شده است .

اولترافیلتراسیون چیست ؟

یک اولترافیلتر دارای اندازه منافذ در حدود 0.01 میکرون است. یک فیلتر میکروفیلتراسیون دارای اندازه منافذ در حدود 0.1 میکرون است ، بنابراین وقتی آب تحت میکروفیلتراسیون قرار می گیرد ، بسیاری از میکروارگانیسم ها برداشته می شوند ، اما ویروس ها در آب باقی می مانند.

اولترافیلتراسیون این ذرات بزرگتر و برخی ویروس ها را از بین می برد. نه میکروفیلتراسیون و نه اولترافیلتراسیون نمی توانند مواد محلول را حذف کنند مگر اینکه در ابتدا جذب شوند (با کربن فعال) یا منعقد شوند (با نمک های آلوم یا آهن).

فیلتر

نانو فیلتراسیون چیست ؟

یک فیلتر نانو فیلتراسیون دارای اندازه منافذ در حدود 0.001 میکرون است. نانو فیلتراسیون بیشتر مولکولهای آلی ، تقریباً همه ویروس ها ، بیشتر مواد آلی طبیعی و طیف وسیعی از نمک ها را از بین می برد. نانو فیلتراسیون یون های دو ظرفیتی را که آب را سخت می کنند از بین می برد ، بنابراین نانوالیت اغلب برای نرم کردن آب سخت استفاده می شود.

سیستم تزریق ضد رسوب (آنتی اسکالانت)

مواد شیمیایی ضد رسوب برای جلوگیری از گرفتگی و ایجاد رسوب روی ممبرانها استفاده می شوند. این کار باعث افزایش طول عمر ممبرانها می شود.

پمپ فشار بالا (High Pressure Pump )

پمپ فشار بالا یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم اسمز معکوس است. بطور معمول هر چه قدرت پمپ بیشتر باشد، کیفیت و درصد بازیابی آب تصفیه شده توسط سیستم بیشتر خواهد بود.

 






تاریخ : چهارشنبه 98/12/14 | 10:46 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه