سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید شیر سختیگیر اتوماتیک دستگاه تصفیه آب در یزد : سرویس، بکواش ، احیاء ، پر شدن منبع نمک و شست و شوی سریع می باشند که این مدل از شیر ها پس از نصب بر روی مخازن Frp نیاز به اپراتوری ندارد و با توجه به زمان یا دبی آب عبوری تمام مراخل را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد. شیر تمام اتوماتیک سختی گیر یا از بالای مخزن نصب می گردد یا به صورت از کنار نصب می شود.

آب

خرید شیر سختیگیر اتوماتیک دستگاه تصفیه آب در یزد

شیر سختی گیر یکی از مهمترین بخش های یک دستگاه سختی گیر رزینی است که کلیه فعالیت های مرتبط با شستشو و احیای دستگاه توسط آن صورت می گیرد.

مراحل مختلف کاری که توسط شیر سختی گیر انجام می شود، عبارتند از:

  1. - سرویس (Service)
  2. - بک واش (Backwash)
  3. - مکش محلول آب و نمک (Brine Draw)
  4. - شستشوی آهسته (Slow Rinse)
  5. - شستشوی سریع (Fast Rinse)

سختی گیر رزینی یکی از مدرن ترین  و رایج ترین روش های صنعتی تولید آب نرم می باشد . قابلیت  سختی گیر در تولید آب نرم و فرایند سختی گیر / سختی گیر رزینی در حذف یون های کلسیم ، مینزیم  آب سخت و تبدیل به یون های سدیم در آب نرم و عمکرد سختی گیر رزینی و استفاده از رزین تبادل یونی Ion Exchange / Lime Softening  در ساختار نمک های آب از ویژگی های منحصر به فرد این روش می باشد .تولید سختی گیر رزینی بر اساس مدل سختی گیر و  محاسبه ظرفیت سختی گیر رزینی و فروش سختی گیر عمدتا کاربرد قابل توجه در تولید و تصفیه آب نرم (دیگ های بخار - سیستم های کولینگ - پیش تصفیه اسمز معکوس و ... ) دارد

آب

کارکرد سختی گیر ، فروش سختی گیر بر مبنای ظرفیت مورد نظر ، نصب سختی گیر ، تکنولوژی سختی گیر در طراحی مقدماتی ، علت استفاده از سختی گیر ، حدف رسوبات حرارتی توسط سختی گیر رزینی Resin Water Softener  ، حذف کلسیم و منیزیم های  محلول در آب بر مبنا و شیوه سختی گیر و در نظر گرفتن مبانی کیفیت مورد نیاز مصرفی  ، گارانتی سختی گیر ، خدمات پس از فروش سیستم سختی گیر رزینی و بسیاری اهداف دیگر در بدست اوری و کاربری مستقیم مصرف کنندگان سختیگیر می تواندبه انتخاب صحیح مشتریان کمک نماید.

شیر های سختی گیر رزینی با توجه به نوع مخزن به دو دسته تقسیم می شوند :

1)شیر سختی گیر مخازن Frp

2)شیر سختی گیر مخازن فلزی که همان شیر سلوولو یا شیر سلووالو می باشد.

شیر های سختی گیر مخازن Frp به دو صورت نیمه اتوماتیک (دستی) و تمام اتوماتیک دسته بندی می شوند.






تاریخ : پنج شنبه 98/12/15 | 6:51 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه