سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

محل نصب مخزن دستگاه تصفیه آب در تهران: دستگاه تصفیه آب با روش اسمزمعکوس سرعت کمی در تولید آب دارد. برای حل این مشکل در دستگاه ‌های تصفیه آب یک مخزن تحت فشار تعبیه شده است.این مخزن دو بخش دارد: در یک بخش آب تصفیه شده و آمده مصرف ذخیره می‌گردد و در بخش دیگر هوای فشرده، یک جداره انعطاف پذیر این دو بخش را از یکدیگر می‌کند. هنگامی که شما شیر مصرف آب تصفیه شده را باز میکنید، فشار هوا از طریق دیافراگم به آب داخل مخزن وارد می‌شود و باعث میگردد که آب با فشاری مناسب و مطلوب برای مصرف از شیر خارج گردد. و به جای چند ده دقیقه، فقط در مدت خیلی کوتاهی کتری و سماور شما پر گردد.

آب

محل نصب مخزن دستگاه تصفیه آب در تهران

هنگامی که مخزن خالی میشود (حتی در حد یک لیوان) حسگرهای دستگاه تصفیه آب، این کم شدن آب و افت فشار داخل مخزن را حس می‌کنند. و با روشن کردن موتور عمل تصفیه را به جریان می‌اندازند. و بدین شکل آب تصفیه شده بعد از ممبران و با فشاری که موتور در مدار ایجاد می‌کند وارد مخزن می‌گردد. زمانی که مخزن کامل پر شود حسگرها موتور را خاموش میکنند. بدین شکل آب برای برداشت بعدی شما آماده می‌گردد.

مخزن تصفیه آب

بنابراین همین ذرات کوچک (کوچکتر از 0?0001) و همچنین آن چند درصد ذرات رد شده از ممبران داخل آب باقی می‌مانند و باعث بو گرفتن آب در مخزن می‌گردند. برای رفع همین مشکل است که تمامی دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس در مرحله پنجم و بعد از ممبران مجهز به فیلتر پست کربن (که وظیفه آن حذف بو و مزه است) می‌شوند.

سختی گیر

علت قرار گرفتن فیلتر مینرال و قلیایی بعد از مخزن تصفیه آب خانگی

همین نکته علت قرار گیری فیلترهای مینرال و قلیایی را در بعد از مخزن توجیه می‌کند. زیرا این دو فیلتر به آب املاح و ذرات مفید حذف شده را می‌افزایند. در صورتی که قبل از مخزن قرار بگیرند آب غنی شده با املاح مفید را به مخزن میفرستند که این امر باعث بو گرفتن مخزن می‌گردد.

چه کنیم که مخزن دستگاه تصفیه آبمان دیرتر بو بگیرد؟

1- تعویض به موقع فیلترهای تصفیه آب، علی الخصوص ممبران

2-تخلیه مخزن تصفیه آب هنگام مسافرت و یا زمانی که بیش از 2 روز از دستگاه تصفیه آب استفاده نمیکنیم.

 






تاریخ : دوشنبه 98/12/19 | 11:3 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه