سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی در مشهد: دستگاه تصفیه آب در مقیاس صنعتی دارای کاربردهای زیادی می باشد که ذیلا به برخی از آنها اشاره می نمائیم. چناچه در خصوص هر یک از این سیستم ها نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با همکاران ما در دفتر فنی شرکت آریا عمران با شماره 09126871770  تماس بگیرید.

آب


فروش انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی در مشهد

با توحه به کم آبی (آب شیرین) ایران و اکثر نقاط جهان، آب خروجی از چاه ها و قنات ها روز به روز شورتر و غیرقابل استفاده تر می گردد.

کشاورزی یکی از صنایعی است که آب فراوانی در آن مصرف می شود و تجهیزات استفاده شده درون این سیستم می بایست از آبی صاف و فاقد پارامترهای آلایندگی استفاده کنند. بطور مثال آب پاش های آبیاری قطره ای چنانچه از آب تصفیه شده استفاده ننمایند بعد از مدتی دچار افت شدید و گرفتگی خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهند.

تصفیه آب در صنعت کشاورزی

سیستم های آب شیرین کن کشاورزی دارای حساسیت کمتری نسبت به سیستم های آب شیرین کن آشامیدنی می باشند. زیرا می توان مقداری از آب خام را با آب تصفیه شده ترکیب نمود و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت. در سیستم های تصفیه آب کشاورزی معمولا آب خام ورودی ، آب چاه یا آب دریا می باشد که میزان جامدات محلول در آب بالای 5000 میلی گرم بر لیتر می باشد. لذا به منظور رفع شوری و تلخ مزگی این آب نیاز به تصفیه و شیرین سازی می باشد.

آب

آب شیرین کن های کشاورزی همانند دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی دارای واحد پیش تصفیه مشتمل بر فیلتر شنی بمنظور حذف املاح، فیلتر کربنی بمنظور حذف بو و مزه، فیلتر میکرونی، تزریق آنتی اسکالانت و در صورتی که آب حاوی کلیفرم باشد از واحدهای ضد عفونی مثل ازن ژنراتور و کلریناتور استفاده می شود. در نهایت بمنظور تصفیه نهایی وارد ممبران های اسمز معکوس می شود.

آب شیرین کن دریایی یا دستگاه تصفیه آب دریایی

دستگاه تصفیه آب دریا معروف به آب شیرین کن دریایی و در جامعه مهندسین ملقب به سی واتر (seawater ) شامل مجموعه تجهیزاتی که آب خام ورودی از دریا را تصفیه نموده و با شیرین سازی و حذف املاح آبی قابل استفاده برای کاربری خاص در اختیار یوزر نهایی بمنظوری خاص قرار می دهد.

با توجه به اینکه در آب دریا میزان جامدات محلول بیش از 10 هزار تا 45000 میلی گرم در لیتر است چند بخش به آب شیرین کن های صنعتی باید اضافه شود تا بتوان از آن برای شیرین سازی آب دریا استفاده نمود.

 






تاریخ : دوشنبه 98/12/19 | 11:7 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه