سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی در مهاباد: اگر شما نیز دستگاه تصفیه آب داشته باشد و یا به دنبال این دستگاه‌ها هستید به احتمال زیاد با نام قطعات “سوئیچ قطع فشار بالا” وسوئیچ قطع فشار پایین” روبرو شده‌اید، حال شاید برای شما جالب باشد بدانید که این قطعات چیست؟ و قطعات الکتریکی در دستگاه تصفیه آب چه کاربردی دارند؟ پیشنهاد میکنیم حتما با دقت مطالعه کنید چرا که ابهامات ذهنی شما برطرف خواهد شد . این مقاله به همت کارشناسان آریا عمران تهیه شده است .

تصفیه آب

خرید انواع قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی در مهاباد

مدار الکتریکی دستگاه تصفیه آب شامل چه قطعاتی است ؟

دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس علاوه بر مدار آبی دارای مدار الکتریکی نیز هستند، و این مدار موتور پمپ دستگاه را کنترل می‌کند، قطعاً برای افرادی که آشنایی با دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس ندارند وجود مدار الکتریکی و پمپ عجب به نظر برسد! در اینجا پیشنهاد می‌شود حتماً مقالات مرتبط با ممبران و دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس مطالعه گردد.

یک راه ساده برای اینکه در دام افراد سود جو نیفتیم و به اشتباه دستگاه‌های تصفیه فیلتراسیون را به جای تصفیه آب اسمز معکوس نخریم، وجود همین مدار الکتریکی و موتور پمپ در دستگاه‌های اسمز معکوس است که در سیستم‌های فیلتراسیون موجود نیست.

حال بیایید به بحث خودمان برگردیم و کارکرد این 2 سوئیچ را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. وظیفه اصلی این 2 قطعه قطع جریان برق موتور در صورت بالا و یا پایین آمدن فشار است تا بدین صورت از موتور دستگاه که نسبتاً قطعه گرانی در دستگاه است محافظت شود. در ادامه هر یک از سوئیچ‌ها به طور جامع معرفی می‌گردد.

آب

لو پرشر تصفیه آب خانگی

وظیفه‌ی این سوئیچ خاموش کردن پمپ در مواقع افت فشار و یا قطع آب ورودی است تا از بدون آب کار کردن پمپ و در نتیجه آسیب دیدن آن جلوگیری شود. این سوئیچ در واقع یک کلید برقی است که فشار آب در آن نقش عامل قطع و وصل کلید را بر عهده دارد به این شکل که در صورت افت فشار آب کلید جریان برق آن قطع میشود.نحوه قرار گیری این سوئیچ در مدار آبی و برقی به صورت زیر است:

در مدار آبی این سوئیچ معمولاً بعد از فیلتر 1 بسته می‌شود بصورت سری در مدار الکتریکی پمپ قرار گرفته است و در واقع به عنوان یک کلید قطع و وصل در پمپ عمل می کند






تاریخ : یکشنبه 98/12/25 | 7:58 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه