سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سه راهی استیل دستگاه تصفیه آب در کرج: یکی از قطعاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده میشود سه راهی استیل است. برای ورود آب به سیستم دستگاه تصفیه آب، نیاز به قطعات و اکسسوری است که این امکان را فراهم آورد تا ورود آب به دستگاه میسر گردد. اگر زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه خود را نگاه کنید ، دو شیر پیسوار کوچک برای ورود آب سرد و گرم به شیر روی سینک ظرفشویی قرار گرفته است.

تصفیه آب

خرید سه راهی استیل دستگاه تصفیه آب در کرج

برای اینکه به راحتی بتوان از آب سرد ورودی، یک انشعاب برای دستگاه تصفیه، گرفته شود از این قطعه استفاده میشود. که با توجه به سه راهی بودن آن، هم اتصال شیر پیسوار روی سینک ظرفشویی را متصل میکند و هم شیر پیسوار دستگاه تصفیه آب خانگی را امکان میبخشد.

این قطعه در سالهای گذشته از کشورهای تایوان، چین و … به کشور وارد میشد که در حال حاضر تولیدات آن در ایران انجام میشود.یکی از معتبر ترین تولید کنندگان سه راهی استیل شرکت آریا عمران میباشد.

جنس این قطعه از آهن، برنج و گاهی هم خود استیل با روکش های مختلف میباشد.

چند راهه تمام اتوماتیک جهت سختی گیرهای آب و همچنین فیلترهای شنی

قطعات این چند راهه اتومات ، دارای استحکام و سختی بالا بوده و همچنین قطعات متحرک آن سرامیکی و با درجه سختی بالا ساخته شده است . دو قطعه سرامیکی ثابت و متحرک داخلی دارای مجراهای بسته و باز میباشند که در حالت های مختلف بر اساس چرخش ، به ترتیب در مقابل یکدیگر قرار میگرند که اطلاعات کامل آن در فایل پی دی اف زیر آمده است .

آب

عموما شیر چند راهه اتوماتیک در تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین سیستمهای سنتی تصفیه آب با مکانیزم های قدیمی متشکل از تعداد زیادی اتصالات و شیر و … میگردد .

در خصوص مقدار مطلوب سختی مطلوب آب در استانداردها و منابع مختلف مقادیر متفاوتی بیان شده است (مقداری از 70 تا 120 PPM)  اما آنچه که مسلم است هرچقدر ناخالصی‌های محلول در آب (خصوصاً آن دسته از ناخالصی‌ها که برای بدن مضر هستند نظیر نیترات) کمتر باشد آب گواراتر و سالم تر خواهد بود

شرکت آریا عمران از بدو تاسیس تا کنون با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در زمینه طراحی ، ساخت،نصب ،راه اندازی و راهبری دستگاه‌های تصفیه آب و فاضلاب، مخازن نگهداری آب و انتقال آب، با بهره‌گیری از تیمی مجرب در زمینه‌های مهندسی فرآیند، برق، مکانیک، بهداشت محیط زیست و صنایع ضمن تلفیق دانش فنی و تجربه توانسته است پروژ‌ه‌های متعددی را مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی در صنایع مختلف کشور به اجرا در آورد.

برای سفارشات خود با شماره 09126871770 تماس بگیرید






تاریخ : یکشنبه 98/12/25 | 8:5 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه