سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سختی گیر رزینی دستگاه تصفیه آب در تهران: رایج ترین نوع سختی گیر آب، سختی گیر رزینی است که به مخزنی پر شده با رزین اطلاق می گردد. وظیفه اصلی این دستگاه گرفتن سختی آب ایجاد شده در اثر یون هایی از جمله کلسیم و منیزیم و تبدیل آن به آب نرم طی فرآیند تعویض یونی می باشد. کاربرد این دستگاه در دیگ های بخار، مبدل های حرارتی، برج های خنک کن، سیستم های سرد کننده، پکیج تصفیه فاضلاب و… می باشد.

خرید سختی گیر رزینی دستگاه تصفیه آب در بانه

با گذشت زمان رزین از یون های ایجاد کننده سختی اشباع می گردد که در این زمان طی فرآیندی به نام احیا، توسط احیا کننده(معمولا آب نمک) شسته شده و به حالت اولیه باز می گردد. در هر بار احیای سختی گیر ظرفیت رزین اندکی کاهش می یابد که در نتیجه آن پس از گذشت تعداد سیکل مشخص، رزین دستگاه نیاز به تعویض دارد.

کاهش قیمت سختی گیر با حذف واسطه

به این دلیل که شرکت آریا عمران هم تولید کننده و هم عرضه کننده این محصولات است، پس با حذف واسطه ها قیمت سختی گیر این شرکت حداقل شده است.

استفاده از رزین مرغوب

رزین های استفاده شده در سختی گیر های آریا عمران به دلیل مِش ریز سطح بیشتر و در نتیجه ظرفیت سختی گیری بیشتری را فراهم می نماید.

راندمان و عمر بالا دستگاه

با توجه به طراحی دقیق بر اساس استاندارد های به روز و استفاده از متریال با کیفیت به همراه تست های کنترل کیفی از جمله جوش، رنگ و… در کنار کیفیت بالای خروجی عمر بالای دستگاه تصفیه آب را تضمین نموده ایم.

طراحی مهندسی شده

در صورتی که طراحی با ظرفیت کمتر از نیاز انجام شود تعدد احیا بالا رفته و علاوه بر پرت زمان عملکرد، رزین به سرعت خواص شیمیایی خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد. از سوی دیگر طراحی با ظرفیت بالاتر از نیاز هزینه اولیه بالایی را به هنگام خرید تحمیل می نماید. مهندسین آریا عمران با توجه به نیاز شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند






تاریخ : چهارشنبه 98/12/28 | 9:33 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه