سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سختیگیر دستگاه تصفیه آب و چگونگی عملکرد آن :اغلب ما به سادگی فراموش می کنیم که آب چه نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کند. مسلم است که ما به آب در وعده های غذایی خود نیاز داریم، اما در عین حال آب نقش یک وسیله را نیز دارا می باشد که مواد را از یک نقطه به نقطه ی دیگری منتقل می کند. یکی از دلایلی که آب این کار را به خوبی انجام می دهد، قابلیت خارق العاده ی آن در نگه داشتن اجسام است که این کار را یا از طریق شناور نمودن آنها و یا از طریق حل نمودن آنها در خود انجام می دهد.

فروش سختیگیر دستگاه تصفیه آب و چگونگی عملکرد آن

بر خلاف سایر وسایل، آب دارای دستورالعمل خاصی به عنوان یک وسیله نیست. اما اگر اینطور نبود قطعا شما می دانستید چرا در برخی مواقع ظروف شسته شده پس از خشک شدن توسط لکه هایی پوشیده می شوند یا چرا آب داخل حمام لایه ای نازک بر روی تمام چیزهایی که با آنها تماس دارد ایجاد می کند و یا چرا آبی که شما تصور می کردید کاملا زلال و خالص است باعث گرفتگی لوله ها شده است.

زمانی که آب در داخل زمین است، مقداری از تمام مواد حل شدنی ای که با آنها تماس داشته باشد را به خود اضافه می کند. این می تواند به معنای آلوده شدن آب و مناسب نبودن آن برای آشامیدن باشد. در بسیاری از موارد به سادگی می توان بیان نمود که آب حاوی مواد معدنی ای می باشد که در زمین وجود دارند. از میان این مواد معدنی، کلسیم و منیزیم اهمیت بیشتری دارند چرا که این مواد بر روی قابلیت های آب و توانایی ما در استفاده از این آب تاثیر ویژه ای دارند. به بیان دیگر وجود این مواد در آب موجب سخت شدن آب می گردد.

پیامد سخت شدن آب

یکی از پیامدهای سخت شدن آب، کاهش تاثیر صابون ها و مواد شوینده است به این ترتیب که این مواد شوینده به جای آنکه به صورت کامل در آب محلول شوند با این مواد معدنی ترکیب می شوند و نوعی لخته ی صابونی تشکیل می دهند و به دلیل آنکه صابون و شوینده ی کمتری در آب حل شده است نیاز به استفاده ی بیشتری از این مواد خواهد بود. در عین حال نیز وجود این لخته ها منجر به چسبیدن آنها به پوست و سایر سطوح مورد تماس شده و موجب بروز اختلال در روند شستشو و پاکسازی می شوند. همین امر موجب می گردد تا در اکثر مواقع پس از استحمام، موهای شسته شده به نظر کثیف و مرده بیاید.

در مورد لباس ها نیز وضعیت به همین ترتیب خواهد بود. لخته های صابونی و شوینده ی بوجود آمده در زمان استفاده از ماشین های لباسشویی وارد لباس ها می شوند و این امر موجب باقی ماندن کثیفی در الیاف های لباس، چرک تاب شدن و سفت شدن الیاف لباس ها می گردد






تاریخ : چهارشنبه 98/12/28 | 9:35 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه