سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت مخزن دستگاه تصفیه آب در آبادان معرفی آن:  به طور معمول حذف مخزن تصفیه آب، مشکل برداشت آب را در پی خواهد داشت. اما راه هایی هم برای حذف مخزن تصفیه آب وجود دارد که یکی از رایجترین آنها، افزایش میزان تولید آب تصفیه شده خواهد بود. این کار با ارتقاء برخی قطعات در دستگاه تصفیه آب خانگی مانند ارتقاء ممبران و پمپ و … انجام میشود که امری کاملا تخصصی است. در صورتی که تمایل به این موضوع دارید با کارشناسان آریا عمران با شماره 09126871770 تماس بگیرید.

قیمت مخزن دستگاه تصفیه آب در آبادان معرفی آن

 عوامل موثر در بو گرفتن آب در مخزن تصفیه آب:

1 – ممبران ذرات بزرگتر از 0?0001 میکرون را از آب جدا میکند، که شامل بسیاری از املاح و به ویژه نیترات و نیتریت می‌شود، اما در خصوص ذرات کوچکتر از 0?0001 میکرون کاربردی ندارد و این ذرات از ممبران عبور می‌کنند.

2- سازندگان ممبران در مشخصات فنی ممبران مدعی هستند که ممبران می‌تواند تا 99 درصد ذرات را جداسازی کنند. البته باید در این خصوص به این نکته توجه کرد که این عدد به صورت تئوری است. و نمیتوان به صورت کامل از این عدد مطمئن بود چرا که در واقعیت دقت ممبران کمی کمتر از این عدد است و همچنین در طی گذشت زمان مصرف، کمی منافذ ممبران گشاد می‌گردد و این امر باعث می‌گردد کمی درصد جداسازی کمتر شود.

3- پایداری بسیار زیاد آب و ایجاد محیط مناسب برای رشد باکتری های بی هوازی است. توجه داشته باشیم آب در مخزن های مخصوص تصفیه آب بدون ارتباط با هیچ گونه آلودگی خواهند بود. اما نکته ی بسیار مهم عدم توان در ایجاد یک محیط ایزوله ی آزمایشگاهی برای نگهداری آب بدون چرخش به مدت طولانی ، امری طبیعی است.

بنابراین همین ذرات کوچک (کوچکتر از 0?0001) و همچنین آن چند درصد ذرات رد شده از ممبران داخل آب باقی می‌مانند و باعث بو گرفتن آب در مخزن می‌گردند. برای رفع همین مشکل است که تمامی دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس در مرحله پنجم و بعد از ممبران مجهز به فیلتر پست کربن (که وظیفه آن حذف بو و مزه است) می‌شوند.

 






تاریخ : پنج شنبه 98/12/29 | 10:37 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه