سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب در اهواز: فیلتر الیافی عموما بعنوان یک فیلتر پیش تصفیه آب شناخته میشود .در این مقاله به طور نسبتا تخصصی و با بیان ساده به شناخت و تعیین کیفیت این نوع فیلتر میپردازیم . این مقاله حاصل تحقیق بسیار  زیادی بوده و مشابه آن در هیچ سایتی با این دقت وجود ندارد ؛ پیشنهاد میکنیم حتما تمامی این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید تا دیدی روشن و جدید نسبت فیلتر الیافی داشته باشید.

فروش فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب در اهواز

اصلی ترین راه های شناخت کیفیت فیلتر الیافی در ذیل آمده است که مختصر و مفید بیان میشوند :

وزن فیلتر الیافی

این فیلتر معمولا با گرم های متفاوت تولید میگردد. هر چقدر وزن گرمی فیلتر pp بیشتر باشد به همان نسبت از کیفیت بیشتری برخوردار میباشد .به طور کلی هر چقدر وزن فیلتر الیافی بیشتر باشد هم کیفیت و هم قیمت آن بیشتر است. البته وزن فیلتر الیافی ، یکی از آیتم های تشخیص کیفیت آن بوده و آیتم های دیگری نیز وجود دارد .

استحکام فیلتر الیافی

یکی دیگر از آیتم های تشخیص کیفیت این فیلتر ، استحکام آن میباشد . وقتی بدنه فیلتر pp را فشار میدهید نه باید خیلی سخت و نه خیلی شل باشد . چرا که سفتی بیش از حد عموما نشان دهنده کیفیت پایین الیاف بوده و ممکن است توان حذف املاح را بخوبی نداشته باشد . و از طرفی شل بودن بیش از حد نیز ممکن است در فشار بالای آب ، فرم و حالت خود را از دست بدهد .

تراکم فیلتر الیافی

یکی دیگر از آیتم های نشان دهنده کیفیت فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب ، نحوه تراکم دهی در رول شدن الیاف های این کارتریج میباشد . فیلتر pp باید تراکم الیافش با کاهش بسیار کم از مرکز به سمت بیرون کارتریج باشد . بدین معنی که مرکز فیلتر اول تصفیه آب خانگی باید تراکم زیاد داشته و هرچه به سمت لایه های بیرونی فیلتر برویم تراکم کاهش یابد .

تصفیه آب پیوریکام ce4

البته میزان تغییرات در قسمت مرکز با بیشترین تراکم و قسمت لایه ی بیرون با کمترین تراکم ، باید بسیار کم باشد .

اگر تراکم در لایه ی بیرونی فیلتر الیافی بیشتر باشد ، با گذشت زمان املاح در لایه های بیرونی به دام افتاده و پس از مدتی رنگ فیلتر به شکل قرمز یا قهوه ای تغییر میابد ؛ در حالی که هنوز بخش داخلی فیلتر از املاح اشباع نشده است . این موضوع باعث ایجاد اشتباه در تعویض زودهنگام فیلتر میشود .






تاریخ : شنبه 99/1/2 | 3:25 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه