سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید تصفیه فاضلاب شهری با قیمت مناسب در آبادان: در این عصر یکی از روش های رشد یافته تصفیه فاضلاب روش غشایی(MBR) است که در این روش جداسازی میکروب ها  به وسیله غشا صورت می گیرد. با نصب این غشا ها در داخل راکتور بیولوژیکی دیگر احتیاجی به قسمت های ته نشینی و فیلتراسیون وجود ندارد و همین غشاها کار جداسازی فاضلاب تصفیه شده از مواد نا مطلوب را انجام می دهند. 

خرید تصفیه فاضلاب شهری با قیمت مناسب در آبادان

تصفیه فاضلاب صنعتی به روش A2O

 از رایج ترین روش ها برای از بین بردن بیولوژیکی نیتروژن و فسفر موجود در پساب صنایع برای امر تصفیه فاضلاب صنعتی، بکارگیری روش A2O است. این روش شامل سه قسمت متمایز بی هوازی- غیر هوازی- اکسیژن است.

سیستم تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی ، تصفیه و ضدعفونی آب صنعتی، با استفاده از روش اسمز معکوس و استفاده از ازن و UV در تصفیه آب و گندزدایی آب صنعتی ، کلرزنی  توسط شرکت  آریا عمران قابل ارائه به تمامی صنایع و مشتریان محترم می باشد.

این شرکت در زمینه های انواع فیلترهای تصفیه آب، ازن ژنراتور، پمپ تزریق، پرشروسل، هوزینگ، لامپ UV، موادشیمیایی، آنتی اسکالانت، رزین آنیونی، رزین کاتیونی، رزین میکس بد، کربن اکتیو، کلر، فلومتر، تی دی اس متر، الکترولایزر، مواد شستشوی ممبرین، متناسب با نیاز شما و با نظر متخصصان و کارشناسان برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی، سیستم مورد نظر شما را طراحی و ارائه خواهند کرد.

شما می توانید سوالات خود را درباره تصفیه آب صنعتی ، آب شیرین کن صنعتی ، ازن و UV در قسمت پرسش و پاسخ صنعت تصفیه آب مطرح نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت سیستم های تصفیه آب  و پکیج های تصفیه آب صنعتی با شرکت آریا عمران با شماره 09126871770 تماس حاصل فرمایید.

کپسول پساب

کپسول پساب قطعه‌ای در حدود یک بند انگشت است که وظیفه آن کنترل دبی آب دورریز دستگاه است. کنترل باید متناسب با میزان خروجی آب پاک توسط ممبران باشد.

در ساختار انواع دستگاه‌ تصفیه آب به روش اسمز معکوس بعد از فیلتر چهارم و در مسیر فاضلاب خروجی از ممبران دارای قطعه‌ای به نام کپسول پساب وجود دارد.

در واقع منظور ما این است که به طور معمول میزان آبی که باید توسط کپسول پساب خارج شود باید در حدود 4 برابر خروجی آب سالم ممبران باشد. البته به طور معمول از میزان خروجی آب فاضلاب به مرور زمان کاسته می‌شود. این امر به دلیل گشاد شدن ممبران در طی این مدت و افزایش آب عبوری از آن است






تاریخ : شنبه 99/1/2 | 3:28 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه