سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب و عملکرد آن: مسلما هدف اصلی شما از خریداری دستگاه تصفیه آب، بالا بردن سطح بهداشت و کیفیت آب آشامیدنی خود و خانوادتان میباشد. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ، با اهمیت ترین انتظاری است که شما از یک دستگاه تصفیه آب دارید. اما آیا می دانید که در صورت عدم تعویض به موقع فیلترهای دستگاه ، دستگاه دیگر قادر به تولید آب آشامیدنی بهداشتی و سالم نیست؟در تست های آزمایشگاهی ما مشاهده کردیم که اکثر فیلترها حتی قبل از رسیدن به تاریخ انقضاء ، توان تصفیه خود را از دست داده اند. اگر بعد از انقضاء فیلترها ، آنها را با فیلترهای جدید جایگزین نکنید ، علاوه بر اختلال در روند تهیه آب تصفیه شده ، اجزای دستگاه و همچنین فیلترها آسیب میبینند که هزینه های بیشتری را به شما تحمیل می کند و همچنین شما از آب با کیفیت پایین و گاهی آلوده استفاده خواهید نمود

تصفیه آب

وقت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب و عملکرد آن

با فرض استفاده از فیلترهای استاندارد ، مقدار مصرف برای یک خانواده معمولی و آب ورودی شیراز ، زمان مناسب تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب به قرار زیر خواهد بود:

فیلتر مرحله اول PP که زمان تعویض آن از 2 هفته تا 6 ماه در مکانهای مختلف کشور متغییر است . از روی رنگ آن زمان تعویض آن مشخص است و وقتی کاملا قهوه ای شد ، باید هر چه زودتر تعویض شود . 

فیلتر مرحله دوم UDF که زمان تعویض آن در استفاده خانگی 6 ماه است . 

فیلتر مرحله سوم CTO که زمان تعویض آن در استفاده خانگی 6 ماه است . 

فیلتر مرحله چهارم (ممبران یا RO ) این فیلتر از نظر زمانی عمر مفید ندارد و زمان تعویض ، زمانی باید تعویض شود که خراب شده باشد اما معمولا می تواند از 1.5 سال تا 4 سال عمر مفید داشته باشد که سرویس کار قادر به تشخیص زمان تعویض می باشد . 

تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم (پست کربن ) که زمان تعویض آن 1 سال می باشد . 

فیلتر مرحله ششم ( مینرال ) که زمان تعویض آن 1 الی 1/5 سال می باشد . 

فیلتر قلیایی یا آلکالاین AlKALINE که زمان تعویض آن حدودا یکسال می باشد . 

فیلتر فرابنفش ( UV ) که زمان تعویض آن زمانی است که لامپ UV  آن بسوزد . معمولا بین 1 سال تا 3 سال عمر مفید دارد .






تاریخ : شنبه 99/1/9 | 3:26 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه