سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی کارایی سیلیس تصفیه آب و فروش در خرمشهراز مهم ترین موارد استفاده و کاربردهای ماسه سیلیس می توان به مواردی نظیر فیلتراسیون آب، تصفیه خانه آب، تصفیه خانه فاضلاب، سیستم های فیلتراسیون شیمیایی، ساخت شیشه، ساخت و تولید کریستال، ریخته گری، تولید فلزات، تولید مواد شیمیایی، ساخت و ساز، تولید سرامیک و آجر نسوز، محصولات تفریحی، رنگ سازی، صنایع نفت و گاز، زمین های گلف و … اشاره نمود.

 


 

 


چگونگی کارایی سیلیس تصفیه آب و فروش در خرمشهر

ماسه سیلیس یکی از اجزا اصلی تمام شیشه های معمولی و مخصوص است. سلیس تامین کننده‌ی بخش ضروری SiO2 در فرمولاسیون شیشه بوده و میزان خلوص شیمیایی آن تعیین کننده ی رنگ، شفافیت و استحکام شیشه می باشد.

از ماسه ی صنعتی برای تولید شیشه های تخت ساختمان ها، خودروها، ظروف مواد غذایی و نوشیدنی و هم چنین ظروف سفره (مانند کارد و چنگال و بشقاب و …) استفاده می شود. فرم پودری سیلیس نیز برای تولید عایق های فایبر گلاس و تقویت الیاف شیشه کابرد دارد. از موارد استفاده سیلیس در تولید شیشه های مخصوص نیز می توان به لوله های تست و ابزار آزمایشگاهی، لامپ های رشته ای و فلورسنت، مانیتورهای CRT و تلویزیون و رایانه و … اشاره نمود.

سیلیس در ریخته گری

ماسه صنعتی یکی از اجزا اصلی در صنایع ریخته گری (آهنی و غیرآهنی) می باشد. قطعات فلزی از بلوک های موتور تا سینک ها و شیرآلات، برای تشکیل شکل ظاهری (بیرونی) خود درون قالب‌های رس و ماسه ساخته می شوند. نقطه ی ذوب بالا (1760 درجه سانتیگراد) و نرخ پایین انبساط حرارتی سیلیس موجب بوجود آمدن قالب هایی مناسب و سازگار با تمام درجه حرارت ها و آلیاژهای مورد استفاده در صنعت ریخته گری شده است.

خلوص شیمیایی بالای آن نیز به پیشگیری از واکنش با کاتالیزورها و کاهش میزان خوردگی شیمیایی، کمک شایانی می نماید.همچنین پس از اتمام فرآیند ریخته گری، سیلیس استفاده شده را می توان بازیافت نموده (مکانیکی و حرارتی) و مجددا از آن برای ساخت قالب یا هسته ی جدید استفاده نمود.

سیلیس در تولید فلزات

ماسه صنعتی نقش بسیار حیاتی ای در تولید انواع مختلف فلزات آهنی و غیرآهنی دارد. در بخش تولید فلزات، از سیلیس به عنوان یک عامل برای کاهش نقطه ی ذوب و ویسکوزیته ی گدازه ها به منظور افزایش واکنش پذیری و کارآمدی آنها استفاده می شود. برای دستیابی به نسبت دلخواه اسید/باز مورد نیاز برای خالص سازی نیز می توان از سیلیس تنها یا همراه با آهک استفاده نمود.






تاریخ : شنبه 99/1/16 | 10:44 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه