سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تایم تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب RO: دستگاه های آب شیرین کن صنعتی دارای دو نوع فیلتر می باشند. در ادامه به تشریح این فیلترها میپردازیم. برای خرید آب شیرین کن صنعتی با کارشناسان ما با شماره 09126871770  تماس بگیرید مشاوره کنید و محصول خود را سفارش دهید. محصول شما تولید و آماده و برایتان ارسال میشود. در خصوص نحوه تسویه حساب نیز طی تماس شما و ارتباط با بخش مالی شرکت ، مراحل مالی نیز برای شما توضیح داده خواهد شد . 

 

تایم تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب RO

فیلتر حذف املاح معلق (فیلتر شنی، کربنی و کارتریجی)

 

 این فیلترها، قبل از ورود آب به فیلترهای ممبران (فیلترهای اصلی) قرار دارند و وظیفه حذف املاح معلق آب را دارند . علت استفاده از این فیلترها این است که املاح معلق موجود در آب قبل از ورود آب به ممبران آب شیرین کن صنعتی حذف شود تا فشار مازاد به ممبران ها وارد نشود. بهتر است کربن و سیلیس های موجود در فیلترهای شنی و کربنی به صورت سالیانه ، تعویض شوند . هرچند که با استفاده از بکواش (شستشو) دوره ای، به عمر مفید این مواد افزوده می شود .

درباره فیلترهای کارتریجی نیز زمانی که رنگ فیلترهای داخلی، از سفید به قهوه ای روشن و در نهایت قهوه ای کدر، تغییر رنگ پیدا کرد، باید این فیلترها تعویض شود . زمان معمول این تعویض ماهیانه می باشد که بسته به کدورت آب، این زمان کاهش یا افزایش می یابد.

فیلترهای ممبران

این فیلترها ، فیلترهای اصلی سیستم تصفیه آب صنعتی می باشند که در حکم غشای نیمه تراوا جهت انجام پدیده اسمز معکوس عمل می کنند. عمر مفید این غشاها 2 الی 3 سال می باشد.

 

با نگهداری درست (استفاده از آنتی اسکالانت و تعویض به موقع فیلترهای حذف املاح معلق) و شرایط بهره برداری مناسب (طراحی درست دستگاه و نصب صحیح آن) و همچنین شستشو اسید شویی ممبران (استفاده از CIP در طرح) در زمان های تعیین شده و به صورت درست، به عمر مفید آنها افزوده می شود .

خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

 

برای جستجوی تولید کننده های دستگاه آب شیرین کن صنعتی ، باید با شرکت های متخصص تولید کننده با رزومه کاری قوی و تخصص کافی وارد مذاکره شد. بازدید از کارخانه تولید کننده و همچنین بازدید از کیفیت دستگاه های RO تولید شده در حال کار توسط شرکت های مجرب، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب تولید کننده مناسب می باشد. همچنین مطالعه با دقت پروپوزال ارائه شده توسط شرکت تولید کننده پکیج تصفیه آب صنعتی و استفاده از ممبران های با کیفیت و پمپ های اروپایی در طرح، می تواند نشانگر کیفیت بالای ساخت و تولید این دستگاه ها باشد .






تاریخ : سه شنبه 99/1/19 | 8:19 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه