سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خرید در ساری: شرکت مهندسی آریا عمران شریف با هدف ارتقاء بهره‌وری صنایع ، افزایش سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست؛ در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می نماید مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، تعمیرات و نگهداری انواع سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و مخازن نگهداری به منظور تامین آب سالم جهت مصرف در صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش مخاطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه با استفاده از جدیدترین تکنیکهای روز دنیا.برای تماس با شرکت ما با شماره 09126871770 تماس حاصل نمایید.

لیست انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خرید در ساری

سوییچ قطع فشار پایین

این سوییچ به عنوان محافظ پمپ شناخته می شود به دلیل اینکه زمانی که آب قطع می شود این سوییچ پمپ را خاموش می کند و از خالی کار کردن و آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. برای تست سالم بودن قطعه ابتدا شیر آب ورودی را ببندید اگر پمپ خاموش نشود قطعه معیوب است ولی اگر پمپ کار نکند نشان دهنده سالم بودن سوئیچ است.

شیر برقی

زمانی که پمپ دستگاه تصفیه آب به هر دلیلی قطع باشد این شیر ورودی آب به دستگاه تصفیه آب را قطع می کند. اگر شیر برقی خراب باشد آب ورودی به فیلتر تصفیه آب ممبران فشار لازم را نخواهد داشت بنابراین وارد دستگاه شده و از خروجی فاضلاب از دستگاه خارج می شود و در این صورت آب زیادی هدر می رود.

فیلترکربن فعال و فیلتر کربن بلاک با هوزینگ سفید رنگ

آب بعد ار عبور از فیلتر الیافی و حذف گل و لای و ذرات معلق به هوزینگ مرحله دوم و سوم وارد می شود. محفطه دوم که فیلتر کربنUDF در آن قرار دارد کلیه آلاینده های شیمیایی موجود در آب مثل کلر را حذف می کند و طعم و بوی آب را بهبود می دهد.

فیلتر تصفیه آب کربن ‍CTO

حذف کلر آب در این مرحله اهمیت زیادی دارد چراکه فیلتر مرحله بعد یعنی فیلتر ممبران به کلر حساس است و ممکن است به فیلتر آسیب وارد شود

 پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی

در دستگاه های تصفیه آبی که از فرآیند اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند از پمپ برای تامین فشار آب برای فیلتر ممبران استفاده می شود. برای ورود آب به فیلتر ممبران آب باید فشار زیادی داشته باشد به دلیل اینکه این فیلتر ریز بافت است.






تاریخ : چهارشنبه 99/1/20 | 5:23 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه