سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس: قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس با توجه به نوع و ظرفیت آن مشخص می‌شود که بعنوان مثال برای ظرفیت 5 متر مکعب حدودا 20 میلیون تومان و برای ظرفیت 12 متر مکعب 35 میلیون و در نهایت قیمت تمام شده برای ظرفیت 24000 لیتری آن میتواند 45 الی 75 میلیون تومان محاسبه شود . البته این قیمتها حدودی هستند و می‌توانند بیشتر یا کمتر نیز بشوند که بستگی به کیفیت آب ورودی به دستگاه و اینکه آب مصرفی را برای چه منظور استفاده می‌کنید دارد همچنین تعداد فیلترها نیز نقش مهمی در قیمت‌گذاری آن دارد   .

تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس

 

از دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس بیشتر در صنایع و کارخانجات که نیاز به حجم آب تصفیه شده بالایی دارند استفاده می شود همچنین از دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس در حوزه فروش و بسته بندی آب آشامیدنی بعلت پایین بودن کیفیت آب برخی شهرها کاربردی فرآوانی پیدا کرده است . ظرفیت این دستگاه ها میتواند از حداقل روزانه 5000 لیتر تا 1 میلیون لیتر بستگی به نیاز مصرف کننده طراحی و ساخته شوند ، این دستگاهها دارای طول عمر زیاد و ابعاد بزرگی هستند که در زیر چند نمونه از آنها را می‌توانید مشاهده کنید. 

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی و اسمز معکوس دارای فیلترهای متعددی می باشد . روش بکار رفته در این دستگاهها معمولا اسمز معکوس است ، در قسمت های قبلی به تعریف این روش پرداختیم که با مراجعه به آن میتواند اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید ، موارد جهت مطالعه بیشتر شامل ( اجزاء اصلی اسمز معکوس ) ( تعریف و عملکرد اسمز معکوس ) می‌باشند. قطعات بکار رفته در این سیستم ها معمولا از دستگاه های تصفیه آب خانگی بزرگتر هستند که شامل سختی گیرهای رزینی یا سیلیس برای نرم کردن آب و حذف کلسیم و منیزیم برای محافظت از ممبران و افزایش طول عمر آن و فیلترهای پیش تصفیه بزرگتر که بعنوان پیش تصفیه مورد استفاده قرار می‌گیرند . شکل و طراحی تمام این سیستم ها تقریبا شبیه همدیگر هستند و از یک پلاتفورم پشتیبانی می‌کنند اما نکته مهمی که میتواند آنها را از لحاظ قیمت متفاوت کند کیفیت قطعات و امکانات و  امکانات های اضافی در آنهاست که در ادامه به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت .

تصفیه آب صنعتی

موارد استفاده از دستگاه تصفیه آب :

1.            کارخانجات کوچک و بزرگ برای تهیه و تامین آب شرب پرسنل و آب معدنی

2.            در صنایع ریخته گری جهت جلوگیری از ایجاد لکه بر روی محصولات تولید شده

3.            شیشه سازی و شیشه بری

4.            لبنیات ، تولید کره ، ماست ، پنیر و …

5.            صنایع خوراکی و آشامیدنی و بسته بندی محصولات غذایی

6.            دارویی و پزشکی

7.            در حوزه بیمارستانی و سلامت






تاریخ : یکشنبه 98/12/4 | 10:10 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه