سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب و علل مدل های گوناگون آن : در این نوشته قصد داریم نکات بسیار با اهمیتی درمورد دستگاه تصفیه آب خانگی شرح دهیم که قطعا به انتخاب شما کمک شایانی خواهد کرد شرکت اریا عمران با سابقه طولانی و درخشان خود در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

دستگاه تصفیه آب و علل مدل های گوناگون آن

نکته اول(روش های اصلی تصفیه آب خانگی ) : همه مدل های دستگاه تصفیه آب از دو روش اصلی پیروی میکنند .روش فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسیون UF و روش اسمز معکوس RO که تقریبا توضیحاتی درمورد این مدلها داده شد . ولی به طور خلاصه دقت تصفیه هر روش را بیان میکنیم :

دقت تصفیه روش فیلتراسیون : عمدتا بین 0?1 میکرون تا 5 میکرون

دقت تصفیه روش اسمز معکوس : 0?0001 میکرون (یک ده هزارم میکرون

عبارت معمول بین متخصصان و همکاران رشته ی تصفیه آب ، به این صورت است که سیستم های فیلتراسیون را پیش تصفیه و سیستم های اسمز معکوس را تصفیه آب می نامند.

نکته ی دوم (علت تنوع برند چیست ؟) : خیلی از مشتریان از ما می پرسند که اگر فقط دو روش تصفیه ی آب وجود دارد چرا این همه تنوع برند و مدل ایجاد شده است ؟ پاسخ ما بسیار ساده است : تجارت Business .

حتما برای شما هم سوال بوجود آمده است که چرا در حوزه تلفن همراه ، هیچ شرکتی فقط یک مدل تولید نکرده که تمامی نیازات یک کاربر را برطرف کند ؟! و این همه تنوع مدل حتی از یک شرکت چه علتی میتواند داشته باشد . بدیهی است ؛ از اصول تجارت و تولید ، تنوع برند با امکانات متعدد برای مشتریان میتواند توسعه بسیار خوبی در تجارت دهد و تمامی طیف مخاطبان را پوشش دهد

در سیستم های تصفیه آب هم همین موضوع جاری است و برندها با کیفیت های متفاوت و گاهی اشکال متفاوت سعی در پوشش دادن تمامی طیف مشتریان را دارند . در نظر داشته باشید که این تنوع برند در تمام جهان وجود داشته و مختصص ایران نیست.

نکته سوم (چه مدلی را انتخاب کنیم ؟) : تنوع برندها برای مشتریان از طرفی گستردگی طیف انتخاب را به دنبال دارد و از طرفی گاهی سردرگمی مشتری برای انتخاب را به دنبال خواهد داشت . ما پیشنهاد میکنیم اگر در انتخاب دستگاه تصفیه ی آب مورد نظر خود نیاز به راهنمایی دارید با تلفن 09126871770تماس بگیرید ، کارشناسان ما میتوانند با توجه به شرایط و نیاز شما بهترین مدل را پیشنهاد دهند.

 

 






تاریخ : سه شنبه 99/1/26 | 12:4 صبح | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه