سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیلیس دستگاه تصفیه آب چیست فروش در یزد: مواد معدنی تشکیل شده از سیلیکون و اکسیژن را سیلیس یا سیلیکا می گویند. که با بررسی پوسته زمین میبینیم که 59 درصد آن سیلیکات می باشد. از سنگ سیلیس خالص که خلوصی بیشتر از 99 درصد دارد برای تصفیه آب و فاضلاب انجام می شود همچنین سیلیس مورد استفاده در دیگر صنایع مانند شیشه سازی، سرامیک و ریخته گری تا 99?9 درصد سیلیس می رسد. 

 

سیلیس دستگاه تصفیه آب چیست فروش در یزد

از سیلیس برای زلال کردن مایعات در فیلتر های شنی و در کل در سیستم فیلتراسیون استفاده می شود و در صنایع دیگری مثل صنعت شیشه، سندبلاست و رسوب زدایی، کاشی و سرامیک، ریخته گری، رنگ و رزین و دیگر صنایع کاربرد دارد. همچنین سیلیس از مواد پایه در صنایع مختلف شیمیایی و بهداشتی است.

ارتفاع بستر فیلتر بعد از چند بکواش کم می شود. افت ارتفاع در فیلتر های تحت فشار کمتر است و اگر این فیلتر ها خوب طراحی شوند کاهش ارتفاع به 1 تا 2 درصد ارتفاع آن می رسد.

اخبار ها نشان داده اند که تصفیه آب سیلیس پرطرفدار ترین تصفیه برای آب استخر های عمومی، خصوصی و خانگی است. علت این امر پایین بودن هزینه در برابر قدرت تصفیه دستگاه است.

درون این فیلتر ها لایه های مختلفی از ماسه های سیلیس با دانه بندی و خلوص متفاوت قرار می گیرند. بسته به نوع و ابعاد فیلتر شنی و همچنین نازل های مخزن  طبیعتا اندازه مقدار و سایز ذرات ماسه های شنی تغییر می یابد.

در طراحی فیلتر شنی پارامترهای مختلفی نظیر سایز دانه بندی بستر ، دمای آب ، سایز ذرات معلق موجود در آب ، تخلخل بستر ، دبی آب عبوری و سرعت خطی جریان عبوری بایستی در نظر گرفته شوند. علاوه بر این عوامل هیدرولیکی و فشار و شرایط بهره برداری فیلترها نیز بایستی مد نظر باشد.

سیلیس دانه بندی تصفیه آب شرکت آریا عمران سیلیس با کیفیت بالا و خلوص 99 درصد به بالا می باشد و در انواع سایزهای مختلف آماده عرض به بازار می باشد . کلیه ی محصولات سیلیس تصفیه آب در انواع بسته بندهی های 30-40-50 کیلویی قابل عرض می باشد.

سیلیسمناسب ترین قیمت

وجود واسطه ها و دلالان در هر حوزه ای باعث افزایش قیمت به صورت نامتعارف می گردد. این شرکت افتخار دارد با امضای تفاهم نامه های همکاری با بزرگترین معادن سیلیسی کشور، به صورت مستقیم نیاز های اساسی در این حوزه را رفع نماید.






تاریخ : سه شنبه 99/1/26 | 9:17 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه