سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سیلیس دستگاه تصفیه آب در اراک: ماسه سیلیس (SiO2) همان شن و ماسه ی موجود در سواحل می باشد که یکی از پرمصرف‌ترین انواع شن نیز می باشد. این نوع ماسه هم از طریق خرد کردن بسترهای سنگی و هم از طریق برداشت از منابع طبیعی مانند سواحل و بستر رودخانه ها قابل استحصال می باشد. 

 

قیمت سیلیس دستگاه تصفیه آب در اراک

نقطه ی ذوب سیلیس خالص 1760 درجه سانتیگراد می باشد، اما نقطه ی ذوب برای سیلیس های معمول مورد استفاده، به دلیل وجود ناخالصی ها پایین تر است. برای ریخته گری موادی با نقطه‌ی ذوب بالا – مانند استیل – می بایست از سیلیس با حداقل خلوص 98 درصد استفاده نمود، اما برای فلزاتی با نقطه ذوب پایین تر مانند چدن و فلزات غیرآهنی از سیلیسی با درصد خلوص پایین تر (بین 94 تا 98) استفاده می شود.

دلیل محبوبیت بالای این ماده در صنایع مختلف، فراوانی و سهولت دسترسی به آن در اکثر نقاط می باشد، که همین امر موجب قیمت بسیار مناسب این محصول می گردد. تنها عیب سیلیس که غالبا برای صنایع فلزی و ریخته گری صادق است، نقطه ی ذوب بسیار بالای این محصول می باشد.

تضمین کیفیت

غربالگری مناسب و بهره برداری از بهترین معادن سیلیسی به منظور تامین نیازهای صنعت آب و فاضلاب، امکان فراهم آوردن بهترین کیفیت سیلیس را برای فعالان این عرصه توسط شرکت تصفیه آریا عمرانایجاد نموده است.

ارسال در حداقل زمان

با توجه به وجود واسطه های فراوان در امر تامین سیلیس، معمولاً زمان زیادی توسط خریدار، صرف خرید سیلیس مورد نیاز می گردد. از آنجاییکه این شرکت تامین کننده دست اول این محصولات است، لذا ارسال هر مقدار سیلیس را در کوتاه ترین زمان برای همکاران و مصرف کنندگان گرامی، فراهم آورده است.

طیف گسترده از دانه بندی

شرکت آریا عمران از جمله تامین کنندگان سیلیس در حوزه تصفیه آب و فاضلاب می باشد. از اینرو غربالگری این محصولات مستقیماً با نظارت کارشناسان این شرکت و بر اساس نیازهای خریدار انجام می شود و لذا امکان ارائه طیف گسترده ای از دانه بندی های مختلف به منظور رفع نیازهای این حوزه توسط تصفیه هوشمند آویسا وجود دارد.

تامین برای مصارف مختلف

 

عمده مصرف سیلیس دانه‌ای در تصفیه آب و به مقدار کمتری در تصفیه فاضلاب (هم در حوزه فیلتراسیون و هم به عنوان بستر رشدی در برخی از فرایندهای بیولوژیکی هوازی و بی هوازی) است. توجه به خلوص و کیفیت مورد نیاز سیلیس مورد استفاده در هر یک از این موارد، یکی از پارامترهای اساسی مد نظر این شرکت در ارائه پیشنهاد و محصولات به خریدارن محترم می باشد.






تاریخ : پنج شنبه 99/1/28 | 3:34 عصر | نویسنده : sharif | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب سایت اسکریپت
  • وب ایران کاشی
  • وب هم کلاسی
  • وب شیر شاه